Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Angelinah: vad har Ida för stl i Kikkid-dressen??

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

*sänder en tacksam tanke t HOPE som visar klöver i bildtråden* Köpte en sån i höstas och den va JÄTTESTOR tyckte jag då... Kollade på den för 2 min och hoppsan, det e nog dags att ta fram den

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-17 10:58:00 följande:
    Bara en fråga innan utgång. Vad tror ni jag tjänar mest på? Att dra tillbaka min akion och lägga ut vid ett senare tillfäller eller låta den ligga? Känns som att alla anonyma läsare i tråden inte kommer buda efter den här uppståndelsen iaf och det hade avrit roligt att få ut mer än 49:- för en tröja som kostade fem ggr så mkt...
    ligger det bud på 49:- eller inget bud? Har du inget bud kan du ju dra tillbaka den, annars kan man väl inte det??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-17 11:03:55 följande:
    Självklart ligger inget bud... Lina med Liten skrev 2007-12-17 11:00:27 följande:
    OK Jag kollade inte auktionen för jag orkade inte bläddra bakåt...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-17 11:09:51 följande:
    ! Äsch du! Jag är ju välbesöktav dig både på Trandsales o Tradera Lina med Liten skrev 2007-12-17 11:04:47 följande:
    Nu såg jag... Blev ju lika nyfiken som vanligt

Jag hade nog varit lite tydligare m att den är tvättad. Folk läser så jäkla slarvigt ibland och eftersom lappen e kvar så.... Men det e bara vad jag hade gjort

Va har jag förföljt dig på trendsales med?? Jag har ju knappt varit där
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-17 11:14:12 följande:
    Jag har förskottsbetalat till personkonto precis som på Tradera. Men försöker nu starta upp ett konto där. Inte så lätt när man inte kan hålla reda på sitt efternamn dock . Så nu har jag klantat mig direkt då det registrerade inte stämmer med körkortsnamnet... *pust*
    Eh hur lyckas man Var det väldigt senteller
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-17 11:15:36 följande:
    Fast min beskrivning är redan behandlad här *minst sagt*. Tror du jag ska dra tillbaka aktionen pga den negativa publiciteten eller vågar folk buda?Lina med Liten skrev 2007-12-17 11:12:56 följande:
    Kanske inte för den neg publiciteten...men för att slippa få det surt efter av ngn som tycker du va otydlig... Folk är ju inte läskunniga som du vet...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gambia90 skrev 2007-12-17 11:19:33 följande:
    Du får kontakta support och då kommer de be dig att maila en kopia på idkort samt ett kopia på ett papper där din adress står (jag scannade och mailade en kopia på anställnigsbevis samt idkort).
    jag fattar verkligen inte det där med att man ska scanna sin adress.... varför??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Lina med Liten skrev 2007-12-17 11:20:37 följande:
    jag fattar verkligen inte det där med att man ska scanna sin adress.... varför??
    alltså jag menar att det är ju superenkelt att förfalska...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gambia90 skrev 2007-12-17 11:23:50 följande:
    jag fattar inte heller men.. men..Lina med Liten skrev 2007-12-17 11:21:29 följande:
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8