Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

jompa skrev 2007-12-19 15:24:09 följande:
    Men de andra gick väl ganska bra eller?
    Jo dom gick bra iofs...

Livrädd att lägga ut och sen få typ 25 spänn för nåt plagg man betalt typ 250.- för.. Iofs tror jag att "heta" objekt nog går att få bra betalt för närsom, men de är de mindre eftertraktade som folk nu kanske inte ser och därav typ ges bort Fundersam
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2007-12-19 15:27:59 följande:
    Men gör så att du lägger ut de heta då med avslut i mellandagarna och så väntar du med det mindre heta
    Ja gör nog så.. OM Ida somnar ikväll så blir det auktionsdags då *bestämt mig* Skrattande
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2007-12-19 15:32:12 följande:
    La precis ut lite på Tradera, med avslut i mellandagarna, hoppas att dom kommer gå hyfsat.Var det någon i denna tråden som ville ha suiten från Fluffdesign? Eller var det nån annanstans? Den ligger iaf ute nu.
    Aha... vågar du så vågar jag
  • RååSa BuBBlan

Hur sjutton får man i såna där rump alvedon???? Jädrans OT jag vet, men de funkar ju inte Fundersam

• RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2007-12-19 17:49:53 följande:
    Har också problem med dom, sambon får sköta det där, men han brukar få stå en bra stund och lixom hålla kvar den.
    Provade de, men den bara slank ut den rackarn å nu vet jag ju inte om jag vågar mig på en till iom att kanske nåt stannade kvar Fundersam

*måste köpa flytande alvedon*
    ängeln83 skrev 2007-12-19 17:50:30 följande:
    Åååå...gjorde precis en hemsk upptäckt, skrutten har börjat gnissla tänderna, ååå vad det låter, ryser i hela kroppen, hur sjutton får man dom att sluta med det? Också väldigt OT.
    Ha ha... det gör Ida åxå... JÄTTEHÖGT!!!! Skrattande  *rys*
  • RååSa BuBBlan

Söt rar mindre dam, ca 76 cm lång, rätt dåligt humör, men hyfsat rumsren och tyst nattetid för det mesta, uthyres en vecka eller två alldeles gratis!!!

Ida driver mamma till vansinne just nu  *galen mamma*Skrikandes

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2007-12-19 20:12:00 följande:
    jag kan ta henne vad hittar hon på för hyss??
    Hon bara bits och gnäller hela tiden... Jag blir galen snart tror jag Ledsen

Hon e verkligen SUR på allt och alla utom pappa som självklart inte e hemma!!! *surar jag med nu*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2007-12-19 19:55:53 följande:
    jaha här pratar vi om små nya underbara bebisar och hur man får en alvedon att stanna kvar i rumpan är inte detta är tråd som ska handla om kläder Underbart söta små bebisar.
    *asg*
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2007-12-19 20:17:07 följande:
    Ahh känner igen det där med pappa biten, sonen var lika dan, och pappan var aldrig hemma Gosmamman: Så fin din lilla tjej är i bildtråden. Älskar tröjan
    Buttelina skrev 2007-12-19 20:17:55 följande:
    isabel hade oxå en sån period. det är såå drygt.
    gosmamman skrev 2007-12-19 20:20:26 följande:
    Det måste vara åldern, min är likadan. Iofs bits hon inte men gnäller heeela tiden. Hon började när hon var sjuk. Nu är hon frisk men gnället tycktes inte vilja följa med sjukan bort härifrån
    Hoppas det bara är åldern... då går det åtminstonde över en dag... de e sååå tungt när man e själv med gnället å sen när pappa kommer hem är hon huuur snäll och glad som helst

Nu ska dottern ha datorn *morr*  hoppas jag får en egen i julklapp.. min pajade ju för nån vecka sen så nu måste man dela med sig Flört *ego*
  • RååSa BuBBlan

Hihi.... många "tack Angelinah" i bildtråden Flört

gosmamman--- Fina outfits!!!

Kollar in när gnällis somnat sen...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8