Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Angelinah skrev 2007-12-10 12:38:19 följande:
    Nä... nu MÅSTE Ida upp alltså... Annars blir det mittinatta igen
    mmm jag vet att jag inte ska gnälla men jag vet liiite hur det är. Thea sussade m pappa 19-19.40 igår... Dummer, trots att jag sa att "nu blir hon svårlagd"... Gissa om jag fick rätt!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2007-12-10 12:46:14 följande:
    Ja du... Dessa nätter *suck*Gubben drar utomlands i morrn också å blir borta hela veckan, blir tufft ensam tror jag med nattvak OCH tidiga mornar me de andra barnen
    Usch! Men du är tuffare än du tror! *pepp pepp*

Hade du bott här hade jag dragit ut småbrudarna på äventyr på dagen så hade du fått sova...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2007-12-10 12:52:23 följande:
    Gullig du är då *flyttar närmare GBG* 
    Äh, man ska ju hjälpas åt om man kan!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-10 13:00:10 följande:
    Buttelina skrev 2007-12-10 09:36:18 följande: Affären heter Karusella o har tele: 33156000, men du behöver lägg apå landsnummer också . De har skickat tidigare till mig mot vanlig portokostnad. I helgen när jag var där hade de tom svarta strumpor
    du kunde ju köpt svarta åt hela tråden...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

tildamamman..på tal om jompas snygga inköp... vad sökte du för orange??

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2007-12-10 15:20:04 följande:
    skojar du? Ringa till danmark, skulle ju inte fatta något  
    be att få ta det på engelska då...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2007-12-10 15:23:34 följande:
    jo den har jag, men får ju inget svar, mer än att de skulle skicka den. Kanske jag borde meila på engelska. Eller?
    de förstår nog på svenska.. det e nog inte det de hänger på
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2007-12-10 15:24:46 följande:
    Hihihi min lilla tjej är så frustrerad då hon nästan kan krypa men kommer bara bakåt, och så blir hon skitsur . Helt OT jag vet.
    samma här m Thea
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2007-12-10 15:27:07 följande:
    ja man kan ju tycka det. Men man börjar ju undra när man inte får svar på sina frågor. Bara allmänt sega vid "reklamationer".
    mer troligt...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2007-12-10 15:59:10 följande:
    Tillåt mig gadskratta Detta fick jag till svar av en Traderare som inte betalat trots att det gått 16 dagar..."Hejsan!Jag hoppas du får mina mail och att du förstår min situation.Jag har fyra barn som har och har haft feber efter varandra plus att jag själv har legat sjuk också.Vi bor en bit utanför staden så jag har därför inte lyckats ta mig in till banken pga att barnen framför allt har haft ganska hög feber så jag har inte velat sätta dem i bilen för att åka till staden.Jag vill jätte gärna ha tightsen så om du kan stå ut med att jag väntar tills barnen är friska så skulle jag bli väldigt glad och tacksam, men om du vill lägga ut dem för försäljning igen så får jag ju bara acceptera detta.Ber om ursäkt att det blivit så här men jag kan tyvärr inte göra så mycket åt det tyvärr. Du kan väl skriva till mig och tala om hur det blir, men som sagt så vill jag jätte gärna ha tightsen."Nu ska vi fika på våra nybakta lussekatter. Ni som är sugna är välkomna
    lussekatter!!! *vattnas i munnen* Det måste jag göra ngn dag
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8