Nä... nu MÅSTE Ida upp alltså... Annars blir det mittinatta igen
mmm jag vet att jag inte ska gnälla men jag vet liiite hur det är. Thea sussade m pappa 19-19.40 igår... Dummer, trots att jag sa att "nu blir hon svårlagd"... Gissa om jag fick rätt!
Ja du... Dessa nätter *suck*Gubben drar utomlands i morrn också å blir borta hela veckan, blir tufft ensam tror jag med nattvak OCH tidiga mornar me de andra barnen
Usch! Men du är tuffare än du tror! *pepp pepp*
Hade du bott här hade jag dragit ut småbrudarna på äventyr på dagen så hade du fått sova...
Buttelina skrev 2007-12-10 09:36:18 följande: Affären heter Karusella o har tele: 33156000, men du behöver lägg apå landsnummer också . De har skickat tidigare till mig mot vanlig portokostnad. I helgen när jag var där hade de tom svarta strumpor
Tillåt mig gadskratta Detta fick jag till svar av en Traderare som inte betalat trots att det gått 16 dagar..."Hejsan!Jag hoppas du får mina mail och att du förstår min situation.Jag har fyra barn som har och har haft feber efter varandra plus att jag själv har legat sjuk också.Vi bor en bit utanför staden så jag har därför inte lyckats ta mig in till banken pga att barnen framför allt har haft ganska hög feber så jag har inte velat sätta dem i bilen för att åka till staden.Jag vill jätte gärna ha tightsen så om du kan stå ut med att jag väntar tills barnen är friska så skulle jag bli väldigt glad och tacksam, men om du vill lägga ut dem för försäljning igen så får jag ju bara acceptera detta.Ber om ursäkt att det blivit så här men jag kan tyvärr inte göra så mycket åt det tyvärr. Du kan väl skriva till mig och tala om hur det blir, men som sagt så vill jag jätte gärna ha tightsen."Nu ska vi fika på våra nybakta lussekatter. Ni som är sugna är välkomna
lussekatter!!! *vattnas i munnen* Det måste jag göra ngn dag