Vi som shoppar danska barnkläder del 8
Intressant att läsa om era NS diksussioner.
Väntar åt både dottern och sonen från NS nu. Tur att dom är smalfisar om de är trånga brallor.
Intressant att läsa om era NS diksussioner.
Väntar åt både dottern och sonen från NS nu. Tur att dom är smalfisar om de är trånga brallor.
BTW alltid skall nåt strula men nu har jag haft kontakt med de som säljer så de skickar Lovas NS jeans på onsdag så de är väl hos mig senast fredag. *längtar MAAASSOR*
De hade blivit nåt strul över datorn med odern osv men iaf. Jag får de då. Hon var ljuuuvligt kundvänlig via mail.
Önskar jag kunde visa alla hennes mail hur många smileys hon la in typ
Ljuuuvligt. Jag skrev tidigare inlägg om NS jeans trubblet. Vid andra mailet svarade hon utan att jag beärt det på svenska från engelska. Från att vara finskspråkig. Det måste ju vara äkta kundservice ??
Hej flickor. Jag har inte hunnit vara här men har ej glömt er. har lite nytt i bildgalleriet hos mig. Jag får hålla igen på shoppingen nu under januari och februari men sedan skall jag köra igång igen. Kanske det blir nåt litet förståss men jag har grejjer på gång i mitt liv just nu som känns minst lika kul som danskt shopping.
Denna finns på sisukas nu för bara 17 euro. Tipsar bl.a i strl 74
Jättefin ju