Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

millan1977 skrev 2007-12-14 20:16:22 följande:
    De säger ju att de ska "springa av sig" när de börjar gå, men här har det inte smalnat av nåt på de tre månaderna Tills dess kör jag på Molo!Inte så himla snyggt när man ser valkarna genom byxorna...
    Nej, jag undvek också tajt när Noah hade sin värsta period.
    Men jag tycker inte Nanoous är specielt "avslöjande", eller vad man ska säga. Specielt inte med mnster på, och bomull är ju lite skonsammare mot valkar än t.ex. trikå...
    Angelinah skrev 2007-12-14 20:16:42 följande:
    Alltså nu börjar jag bli orolig... Gubben skulle komma 19-19.30 och han har inte kommit än, går inte att nå honom på mobilen heller, bara nåt meddelande på tyska
    Var är han?
    (¯`°?.¸ ღ♥Noah ♥ღ ¸.?°´¯)
  • NovJenny
    isold2003 skrev 2007-12-14 20:25:29 följande:
    Jag la in lite bilder i bildtråden. Det var verkligen jackpot i brevlådan idag! Lite fundersam på den gräddgula dressen från Nanoou, den är helt underbar men jag har ju reda samma dress i grått och i rött
    Äsch, själv sitter man med en ensam tröja som bara längtar efter sina byxor.
    Var glad att du har 3 hela set.
    Inte alls avis.   
    Jättefint, ha dock inte sett de färgerna förr...
  • NovJenny
    gosmamman skrev 2007-12-14 20:46:38 följande:
    samma här, fick en tröja i veckan och väntar, väntar på matchande leggins som inte tycks komma. Dom 2 plaggen har uppfyllt månadens shopping kvot (+ 3 idat plagg men 2 var julklappar till kussarna och ett var gratissom min dotter fick) 
    Trist! Mina velourbyxor har tydligen kommit bort med posten.

Om någon nu kunnat undgå det, som jag tjatar om det!
    Men jag är ärligt ledsen för det, min ptur. 50% också ju.
  • NovJenny
    gosmamman skrev 2007-12-14 20:52:54 följande:
    gud så surt, jag skulle sura massor. jag fick ett paket från gucce som försvann men hon skickade nytt.Är det många som blivit av med paket pga posten??? undrar hur vanligt det eg är??
    Hon har ej några byxor kvar i rätt strl så jag får inga nya heller.

Vet inte hur vanligt det är, men denna säljare berättade att någon sommarvikarie på posten fått veta att hon säljer kläder, och stulit en massa.
    Men det var tydligen uppklarat nu..

Började dock funder om de kanske tagit in julvik?
    Aja, då borde väl mer kläder försvinna...
  • NovJenny

Denna säljare som berättade detta äger ju webshop och är ingen traderasäljare.

Bra att de kom på vem det var som stal iaf, och håller med om att man ska kunna lita på posten. Detta är mitt första paket som kommit bort, och även mitt bästa.
    Just nu iaf!

• NovJenny

Jag undrar också, var är mina byxor JUST nu?!

• NovJenny
    isold2003 skrev 2007-12-14 21:58:07 följande:
    Suck! Inte nog med att det luktar parfym i hela huset efter lillkillens lekstund tidigare idag, allt som jag tvättat ihop med de parfymindränkta plaggen luktar parfym OCH hela nästa tvätt också  Som tur är var det en uråldrig flaska av ganska könsneutral sort (CK one) så både jag och maken får väl stå ut med att lukta så i några veckor nu..
    Men den parfymen tycker jag luktar jättegott.
    Om man nu ska se något pos med det hela!
  • NovJenny
    Buttelina skrev 2007-12-14 22:10:56 följande:
    freshmilk har 30% på idat!!!!!
    Jag hittar ingen jag vill ha...
    Lika trist som vanligt när jag vill shoppa!

Strl 92 vill jag ha, alla verkar ha den strl. Men 98 kan jag ju också tänka mig ifs..
    Nog skulle det passa Noah, och ett bra tag?
  • NovJenny
    Buttelina skrev 2007-12-14 22:21:30 följande:
    japp, nu köper jag 98 och 104 till isabel, men det är ju stort! hon har 92 annars...
    Ja, jag köper bara 92 till noah i danska kläder. Han kan fortfarande ha 86 hos pop, även om jag sällan köper det, eftersom han kan ha 92 fast det är lite stort. Så 98 kanske blir lite stort. Har bara haft IdaT när Noah var mindre...
  • NovJenny
    Buttelina skrev 2007-12-14 22:35:33 följande:
    ja, det blir det nog. isabel har 92 i sin igelkottetröja och den sitter bra!

men det blir nog ingen shopping. HAr du shoppat något?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8