Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

SmillaMilla skrev 2007-12-10 15:20:04 följande:
    skojar du? Ringa till danmark, skulle ju inte fatta något  
    hihi ok
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2007-12-10 15:20:40 följande:
    jo men då finns det väll bara telefon nummer. Skulle vilja ha en annan meil adress .-)

[email protected]

är det denna mail adressen du har??

• Buttelina
    Tildamamman skrev 2007-12-10 15:59:10 följande:
    Tillåt mig gadskratta Detta fick jag till svar av en Traderare som inte betalat trots att det gått 16 dagar..."Hejsan!Jag hoppas du får mina mail och att du förstår min situation.Jag har fyra barn som har och har haft feber efter varandra plus att jag själv har legat sjuk också.Vi bor en bit utanför staden så jag har därför inte lyckats ta mig in till banken pga att barnen framför allt har haft ganska hög feber så jag har inte velat sätta dem i bilen för att åka till staden.Jag vill jätte gärna ha tightsen så om du kan stå ut med att jag väntar tills barnen är friska så skulle jag bli väldigt glad och tacksam, men om du vill lägga ut dem för försäljning igen så får jag ju bara acceptera detta.Ber om ursäkt att det blivit så här men jag kan tyvärr inte göra så mycket åt det tyvärr. Du kan väl skriva till mig och tala om hur det blir, men som sagt så vill jag jätte gärna ha tightsen."Nu ska vi fika på våra nybakta lussekatter. Ni som är sugna är välkomna
    har hon skickat mail till dig innan eller??
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2007-12-10 16:21:25 följande:
    Jag har skickat ett vinnarmail tidigare och då skrev hon att hon skulle betala snarast vilket är för sex dagar sedan. Jag svarade aldrig på det, så det är nog det hon syftar tili Denna gång svarade jag; självklart är tightsen dina. Bud på Tradera är bindande och ska betalas inom tio dagar. Så om du inte har internetbank får du kanske överväga att be någon om hjälp. Var det för hårt?? Nu ska jag göra en Angelinah o skicka sms til hemtelen Du hade inte fler samesuits på lager va ??
    hihi, det var inte för hårt! japp en till samesuit ska ut på tradera varför det då?? strl 74...
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2007-12-10 16:25:21 följande:
    skriver inte posten avsändare på sina avier??
    nä, inte här, bara ibland, men ibland buntar de ihop mina paket med ett gummiband. en gång fick jag 4 paket ihopbuntade på en avi

Ibland knackar postis på min dörr och när jag öppnade sist så sa han "det är bara jag IGEN" och så log han och skakade lite på huvudet
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2007-12-10 16:31:29 följande:
    Du kanske ska hänga en påse m pepparkakor på dörrhandtaget t postis... det är ju snart jul ,-)
    ja, och skriva "god jul postis pär, du är alltid välkommen här"
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2007-12-10 16:34:15 följande:
    Funderade kanske lite på vad du önskade för pris på den ??
    jag vet faktiskt inte. Den på tradera verkar gå rätt så bra, uppe i 180 och det är 5 dagar kvar.vad vill du ge
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-10 16:50:08 följande:
    *asg* Tycker lite synd om Buttelinas postis . Men imorron får du nog ett lite tunnare paket, av mig!
    vaddå synd om min postis

Jag får ett tunnare paket av dig och du får ett fetare tillbaka av mig

Nu kommer bilder på dagens leverans
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8