Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Jag har sålt buggan!!!! Känns helkonstigt

Lilla rara vagn, mamma kommer sakna dig

Ja, jag vet.... Helt OT men blir så jädrans sentimental

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Buttelina---- Alla fina fina kom idag... Å va de va skoj att öppna det paketet kan jag säga

Stort tack

• RååSa BuBBlan
    Booble skrev 2007-12-12 21:07:47 följande:
    Ååh så söt tös i bildtråden!! Får man kika in hos dig?
    Kommer du inte in? Har öppnat min sida igen nu :)
  • RååSa BuBBlan
    NovJenny skrev 2007-12-12 21:08:44 följande:
    Hur kan du gära något så förfärligt?! Vilken sida har bäst IdaT sortimenat av dansk och finsk?Svenska sidorna tycker jag har utplockat och trist!
    Booble skrev 2007-12-12 21:08:48 följande:
    Oj du är galen... och modig! Jag kommer aldrig kunna sälja våran
    Jag vet!!! Jag måste va galen i hela knoppen Räcka ut tungan

Nä då... Jag vill såååå gärna ha en Urban igen, så då måste buggis åka...
  • RååSa BuBBlan
    Booble skrev 2007-12-12 21:12:54 följande:
    Aha hade inte provat igen
    Vilken tur att de funka då... trodde det va BARA stackars du som inte kom in ju
  • RååSa BuBBlan
    NovJenny skrev 2007-12-12 21:14:58 följande:
    En sådan lång vagn?Aja, du kommer köpa en bugga sedan igen! Jag ska behålla våran, bra att ha bebis babyskydd på sedan med!
    Jupp! Den e låååååång å snygg Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2007-12-12 21:14:59 följande:
    Vaaaaa! Vad har du gjort!!!!Nä men känns det inte bra så gör det inte. Har du redan shoppat nya vagnen.
    Jaaaa jag veeeet!!! Snyft!! Men å andra sidan känns det ok... Va och rullade Urban idag å jag gillar den MASSOR :)
    isold2003 skrev 2007-12-12 21:15:15 följande:
    Angelinah, vad tuffa de rosa kossorna är på! Jättefint med den rosa tröjan till. Skönt att det gick så snabbt med försäljningen av din vagn. Snart kommer ju en ännu bättre till dig Det verkar som att vi kommer iväg på lördag än så länge iaf
    Å hoppas ni kommer *längtar*
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2007-12-12 21:23:44 följande:
    Missat att ni snackar vagnar! Jag har en bugga nu men hade en uj förut, när Svea blir äldre så bara måste jag ha en uj till henne. Men buggan kommer jag aldrig att sälja
    Hade ju en UJ för ett tag sen, jag gillade den men gubben va väl så där halv förtjust så den sålde vi...
    Tyvärr blev saknade för stor efter Ubbe
    NovJenny skrev 2007-12-12 21:24:21 följande:
    Ja, den är tjusig! Synd bara att Noah skulle vägra sitta i den! För visst är det inte fullt sittläge? Den lutar liksom?Eller jag kanske tänker på en annan vagn nu. Men grattis till vagnförsäljningen och snart, en ny vagn!
    Ja, den lutar liiite bakåt, men de funkar tycker jag å är det så så kan man ju ha en liten kudde medans de är små :)
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2007-12-12 21:24:14 följande:
    Visst sörjer man sin vagn när man säljer den, speciellt om barnet hade den som nyfödd, då blir man extra sentimental. Sålde bebbens "bebisvagn" i sommras och det sved i hjärtat när dom kom och hämtade den, men det var tvunget att göras ett byte.
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 21:28:30 följande:
    Usch ja, jag grät nästan när dom hämtade vår för nån månad sen. Nu saknar jag inte den ett dugg, me just när dom körde iväg med den. Å domv äntade sitt första barn i februari, åh vad sentimental jag blev!
    Tildamamman skrev 2007-12-12 21:28:30 följande:
    Känner exakt likadant, men det tycks vara kopplat till kvinliga känslor
    Undrar om gubbsen känner på samma sätt när dom gör sig av med bilar
    eller är dom så logiska att dom bara ser NYTT NYTT NYTT? 
  • RååSa BuBBlan
    isold2003 skrev 2007-12-12 21:27:14 följande:
    Håller med om att Bugaboo är en toppenvagn fram till drygt ett års ålder, sen tycker jag att den blir lite svajig och tungkörd. Då rullar UJ så fint och stadigt så Sant att den inte har helt fullt sittläge men det har aldrig varit något preoblem här.
    Jag tycker iofs att buggan är rätt lätt att köra även nu när Ida är över året, men hon e ju inte så tung heller iofs

Nä, den är en perfekt vagn som jag kommer sakna, men nu är det dags för något nytt ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8