• snäckan80

    Mammaledig i Malmö?

    Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......

  • Svar på tråden Mammaledig i Malmö?
  • jonssonevelina

    Hej alla glada;)
    jag hänger jättegärna på o fikar.. säg bara vart?
    bor i malmö o är hemma med Liam som är 11 veckor idag..
    //Evelina

  • esandis

    Hej! Vi träffas gärna för en fika. =) Vet tyvärr inget ställe....Brukar träffas på expresso house på mobila men där är kanske mycket folk och inte så lugnt.

  • jonssonevelina

    vad sägs om espresso house på Hansa då? där är ganska stort o ofta mammor o en massa barnvagnar.. annars finns de ju ett fik på ovanvåningen i hansa där man oxå skulle kunna ses..??
    //evelina

  • esandis

    Det låter jättebra....när är det tänkt att vi ska träffas?? //Emma


    jonssonevelina skrev 2008-01-07 16:20:52 följande:
    vad sägs om espresso house på Hansa då? där är ganska stort o ofta mammor o en massa barnvagnar.. annars finns de ju ett fik på ovanvåningen i hansa där man oxå skulle kunna ses..??//evelina
  • esandis

    vi kan också när som nästan....ska vi ta denna eller nästa vecka?? vi kan bara tors, fre denna veckanoch alla dagar utom ons nästa....

  • snäckan80

    Hej! Va kul att så många vill!! Vi kan oså nästan när som helst (utom onds denna vecka)Vad sägs om månda nästa vecka- verkar passa de flesta..och Hansa låter ju bra...Vilken tid passar era småttingar bäst..William sover under dagen (brukar iaf) så mig passar bra efter 12...

    Kram

  • limewave

    Hej! Svarar här också =). Hänger gärna på o fikar, måndag passar oss bra.

  • jonssonevelina

    måndag passar jättebra, ska vi säga runt ett?
    /Evelina

  • esandis

    Det blir jättebra....måndag kl 13 på hansa expresso house.....
    Vi kan ju skriva in vilka som kommer....

    Emma och Julia

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?