• Anonym

Hur ser en "fin snopp" ut?

En snygg snopp är ca 14 cm lång i stånd och är grov inte lång och smal.

• Anonym

Finns lika många svar som tjejer väl?

• Anonym

Har alltid tyckt att dom är skit fula!
    Men när jag träffade min nuvarande så fick jag en helt ny bild faktiskt. Den är SÅÅÅ fin! :) Helt perfekt!

• Anonym

Bättre beskrivning kunde jag inte skrivit sj..
    Häxan Jia skrev 2007-12-10 16:57:27 följande:

Störst kommer först Seriöst en perfekt snopp, rent ytligt och utseendemässigt bör vara rak, inte för mkt böj och lut åt något håll. Välansat hår runt roten och gärna helrakad pung, funggerar med rakat överallt också. den bör vara runt 18-23 cm lång, med en omkrets på ca 15-16 iaf. Gärna ådror och ett vackert ollon som är sugvänligt, så man känner det i munnen, med väl markerad skillnad på ollon och penis, så man lätt kan cirkulera med tungan på gränsområdet och mysa lite extra.Har man en sådan snopp så krävs inte mkt mer i min värld...*älskling vart e du?*
  • Anonym

Tycker alla snoppar som jag sett varit fulsnygga, de ser ganska coola ut ju

• Anonym

Normaltstor, med rätt mkt förhud. Lite mökrare i färgen än den vanliga huden. Rakad pung o inte alltför otrimmat ovanför. Fast pung.

• Anonym
    Anonym (Åsa 19) skrev 2007-12-11 13:12:58 följande:
    Stor tung, vattenpung. Hårigt skaft och en kraftigt högerböjning. Riktigt mycket förhud som går lång ut över ollonet. Gärna så mycket att ollonet knappt tittar fram vid stånd. Och slutligen ska den lukta riktigt starkt av flensost och rötgas.
    Låter som mitt ex
  • Anonym

Som min sambos snopp.... MMMMMmmmmmm den e mumsig.
    len o fin o omskuren, fast liten pung. Välansad eller rakad. Lagom stor, inte liten o inte enorm. Smakar gott och jag ÄLSKAR att suga den, skulle kunna göra det flera ggr om dagen. MMmmmmmm, han borde komma hem från jobbet NU!!!

• Anonym

Anonym (Åsa 19) skrev 2007-12-11 13:12:58 följande:

Stor tung, vattenpung. Hårigt skaft och en kraftigt högerböjning. Riktigt mycket förhud som går lång ut över ollonet. Gärna så mycket att ollonet knappt tittar fram vid stånd. Och slutligen ska den lukta riktigt starkt av flensost och rötgas.
    fyfan..
    låter som mitt ex med förutom stanken.. han var renlig.
Svar på tråden Hur ser en "fin snopp" ut?