• Anonym

Kan er karl få upp den igen efter utlösning???

När er karl kommit när ni har sex.... kan han forstätta sen? Får han alltså upp den igen... Hur fort då??? Å blir han lika hård å kan han få en ny utlösning???? Eller ni killar berätta om ni kan......

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-26 09:57:44:
    Anledningen till start av denna tråd va inte om man va duktig å få upp den å prestera utan ja har själv levt i förhållanden och även haft sexpartners där man helt enkelt inte får upp den efter att man kommit å det är helt okej så länge jag som tjej har hunnit med att komma. Jag har otroligt svårt att bli smekt till orgasm så ja e så impad av att min nuvarande kille OM han råkar komma innan faktiskt kan få upp den å hjälpa mig med att komma,, mig kvittar de å fortsätta i timmar ja e nöjd när ja kommit även han MEN att han får upp den igen nu e även fäör honom ett nytt fenomen som så mycket annat i vårt sexliv.

• Svar på tråden Kan er karl få upp den igen efter utlösning???
  • Anonym

Ja det kan han, det tar väl kanske 5 minuter så är den hårdare än någonsin..... Räcka ut tungan

• Anonym

Min erfarenhet har varit att de är väldigt få som faktiskt kan.... men  den ja har nu... han kan fan allt

• Anonym (hihi)

Min kille har fortfarande stånd efter det gått för honom, men då är vi trötta och kladdiga

• Anonym

Japp, oftast funkar det bra. Är dock inte ofta det skulle behövs då vi
    brukar komma samtidigt.
    Jag tror att det kräver lite övning och väldig vilja från killen för att han ska lyckas.

• JanHelge

Jag är karl så jag kanske inte får svara? Men om ni vill veta så kan jag nog få upp den 5-6 gånger på tre timmars sex. Om frun är riktigt aktiv så slaknar den inte dom första 2-3 gångerna. Utan det är bara att köra på.

• Anonym
    Anonym skrev 2007-12-10 19:47:01 följande:
    Japp, oftast funkar det bra. Är dock inte ofta det skulle behövs då vibrukar komma samtidigt.Jag tror att det kräver lite övning och väldig vilja från killen för att han ska lyckas.
    Mmmm min säger att ja gör honom sån ha ha..... men kommer han igen då alltså får han flera utlösningar???
  • Norabo

Det är lite olika. Och sen beror det på hur upphetsad man är och så. Ibland kan det vara känsligt direkt efter att man kommit. men kan fortsätta lite långsamt ändå och tillslut går det att köra på som vanligt. Vissa gånger slaknar den bara direkt och man får vänta en stund :). Och vissa dagar går det inte alls bara. Då får man ta det en annan dag :)

• Anonym (kille)

tyvärr Död som en klubbad säl !!

Svar på tråden Kan er karl få upp den igen efter utlösning???