• Anonym

Kan er karl få upp den igen efter utlösning???

När er karl kommit när ni har sex.... kan han forstätta sen? Får han alltså upp den igen... Hur fort då??? Å blir han lika hård å kan han få en ny utlösning???? Eller ni killar berätta om ni kan......

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-26 09:57:44:
    Anledningen till start av denna tråd va inte om man va duktig å få upp den å prestera utan ja har själv levt i förhållanden och även haft sexpartners där man helt enkelt inte får upp den efter att man kommit å det är helt okej så länge jag som tjej har hunnit med att komma. Jag har otroligt svårt att bli smekt till orgasm så ja e så impad av att min nuvarande kille OM han råkar komma innan faktiskt kan få upp den å hjälpa mig med att komma,, mig kvittar de å fortsätta i timmar ja e nöjd när ja kommit även han MEN att han får upp den igen nu e även fäör honom ett nytt fenomen som så mycket annat i vårt sexliv.

• Svar på tråden Kan er karl få upp den igen efter utlösning???
  • Anonym

han blir dö som en grizzlebjörn..

• Anonym

nej, inte direkt efter. Han är i himmelriket i flera timmar efteråt, varför köra igen?

• Anonym (tyvärr)

nej, han säger att lusten försvinner helt direkt..

• Anonym (akj)

inga problem vänta någon minut bara

• Anonym (akj)

inga problem vänta någon minut bara

• Anonym

Aaa.. som fan.. om och om igen hahaa kul.. vi är inte ihop men vi var typ på G... och han berätta att han inte kan fatta att han kan få stådn om & om igen.. för det hade aldrig hänt innan me en annan tjej.. han säger att de är min kropp som gör honom kåt som fan så fort ja börja kela me han o greja så säger det vips hahaha kul

• Anonym
    Anonym (bäst) skrev 2007-12-22 02:37:01 följande:
    Det är väl ändå inte meningen att man ska slakna mellan spruten? Eller? Det är väl bara killar med taskiga gener som gör det. Eller de med dålig kondition?
    De är bara människor med liten hjärna å liten insikt som ens skriver något sånt...
  • Anonym

Japp min kille kan få upp den nästan direkt efter att han har kommit Lyckliga mig Vi har alltid sex 2gånger irad asså han kommer i mig 2 gånger hade velat mer men han klarar inte mer

• Anonym (Yin & Yang)

Min kille har lärt sig att få orgasm utan utlösning. Det går om man tränar. På så vis kan han få massor med orgasmer och snabbt bli hård igen. Utlösning slösar bara en massa energi!

Han började träna detta eftersom han inte trodde på det men han lärde sig på bara ett par veckor. Tekniken beskrivs böcker som Kärlekens Tao eller liknande. Det är en österländs teknik...

• Anonym
    Anonym (Yin & Yang) skrev 2008-01-10 10:58:39 följande:
    Min kille har lärt sig att få orgasm utan utlösning. Det går om man tränar. På så vis kan han få massor med orgasmer och snabbt bli hård igen. Utlösning slösar bara en massa energi!Han började träna detta eftersom han inte trodde på det men han lärde sig på bara ett par veckor. Tekniken beskrivs böcker som Kärlekens Tao eller liknande. Det är en österländs teknik...
    Häfftigt! Hur gör man de då???? kan du beskriva teckniken lite?
  • Anonym (Yin & Yang)

Han får hålla på och runka men stoppa det med tryckteknik precis innan han kommer. Efter ett tag kommer orgasmen att komma ändå men själva sprutet uteblir. I början kan det vara svårt att styra och man vår ha större marginaler men till slut går det...

Har även haft två tidigare pojkvänner som behärskat detta. För den ena blev det så ofrivilligt men det är ju bara positivt.

I början kanske orgasmen inte känns lika starkt heller men det blir också bättre efterhand.

Destu äldre mannan blir destu mer sällan ska han spruta enligt österländs filisofi!

Sök på internet och läs mer!

Lycka till...

• Anonym
    Anonym (Yin & Yang) skrev 2008-01-10 11:04:48 följande:
    Han får hålla på och runka men stoppa det med tryckteknik precis innan han kommer. Efter ett tag kommer orgasmen att komma ändå men själva sprutet uteblir. I början kan det vara svårt att styra och man vår ha större marginaler men till slut går det...Har även haft två tidigare pojkvänner som behärskat detta. För den ena blev det så ofrivilligt men det är ju bara positivt.I början kanske orgasmen inte känns lika starkt heller men det blir också bättre efterhand.Destu äldre mannan blir destu mer sällan ska han spruta enligt österländs filisofi!Sök på internet och läs mer!Lycka till...
    Häfftigt. ja alltid lär man sig något nytt.... men kanske e de de som många killar ändå känner ibland att de är nära nära men ändå inte riktigt kommer... alltså med utlösning.
  • Anonym (Yin & Yang)

Det känns som om de kommer och det är en riktig orgasm men utan sprut!

• Anonym

Nej inte en chans.. Men jag klagar inte, det är bra medans det varar och jag vill inte ha sex tre gånger i rad. Så för mig kvittar det!

• Anonym (Yin & Yang)

Vaddå tre gånger i rad... sexet börjar och slutar väl inte nödvändigvis med orgasmen eller?

Om jag klätt på mig och påbörjat nåt annat och min man sedan klär av mig igen efter tio minuter, då räknar jag det mer som två gånger i rad... men så länge vi håller på så är det ju samma sex oavsett hur många gånger vi kommer!

• Anonym (prinsessa)

Nej, när han kommit så är det kört för ytterligare lekar av den sorten. Men han kan pumpa i timmar, så jag hinner komma innan honom ändå.

Mitt ex kunde köra vidare och komma både två och tre gånger på "samma" stånd. Det var rätt fränt, men det är ju inte bara det man är ihop för.

• Anonym

Sambon blir aldrig riktigt slak direkt efter så det går att köra vidare utan uppehåll om man är på det humöret
    Han kan få utlösning upp till 4 gånger innan "orken" tar slut.
    Lite osynkat med mej då som har liten sexlust och är lika nöjd med bara en omgång...

• Anonym (yes)

Jag har haft turen att hitta en kille som inte ger upp i första taget. Han kan hålla på läääääänge och kan både "få upp den" och komma mer än fem gånger i rad. Mer har vi inte hunnit kan man säga innan ...  Så - ja helt klart nöjd.

• stefan79

Min brukar inte somna alls när det går för mig. Eftersom jag ibland kommer rätt snabbt är det bra!! Då kan jag fortsätta utan problem tills det går för min fru också. Förr kunde jag komma 4-5 gånger under ett samlag men nu är det väldigt sällan som det går mer än max 2 gånger! Sen måste jag pausa helt en 10 min om jag ska lyckas komma igen.

• Storlek
    Svar på #70
    Tantra sex, kamasutra..finns mängder med böcker..

Konsten att förlänga njutningen, konsten att låta kvinnan få allt hon önskar i älskogen, sedan kan mannen göra vad han känner för,tar inte lång stund att träna in självbehärskningens teknik,om man vill.

Annars hör man mest att många tjejer klagar om att partnern skiter i tjejen ,kort , snabbt, över, somna om. Trist.
Svar på tråden Kan er karl få upp den igen efter utlösning???