• ejda

Kaffebryggare?

Vill ha en kaffebryggare som kan brygga en kopp på en gång. Som en espressomaskin/podbryggare då jag är ensam kaffedrickare i hemmet. Samtidigt vill jag att man kan brygga lite större som en vanlig kaffebryggare ifall man får gäster.. Finns det en sådan bryggare?

• Svar på tråden Kaffebryggare?
  • Kristin24

men kolla typ, elgiganten o sånna sidor...finns en mängd olika kaffebryggare...borde ju finnas en sån du vill ha

Go och glad Kexchoklad
  • ejda

Det är ju det jag gjort.. grr.. hittar verkligen ingen.. finns bara antingen vanlig kaffebryggare eller typ espressomaskin.. :(

• Kristin24

hmm...ja då får du kanske ha två då.

Go och glad Kexchoklad
  • Kristin24

hihi ja där var det en...

Go och glad Kexchoklad
  • ejda

dannee:
    Fast då blir det genom "espressofunktionen" och det är det jag inte vill ha.. :/ Vill ha bara vanligt kaffe enkelt och smidigt. Inte grejande med pressen/filtret osv osv.. bara hederligt kaffe sas.. :D

• Mia118

sök efter kaffebryggare på pricerunner.se
    Vet inte ens om det finns någon som uppfyller dina önskemål men där kan man hitta många olika.
    Lycka till!

• ejda

Har försökt där också. Hittade dock en i går.. philips senseo
    www.kaffewelt.se//index.php&flypage=shop.flypage&product_id=3&category_id=2&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26
    Nu är inte det en kaffebryggare för många men den fyller helt klart sin funktion för mej.. en podbryggare som brygger vanligt kaffe..

Svar på tråden Kaffebryggare?