• ericas mamma

Blinkande julbelysning?

Har du/ni sån där jobbig blinkande julbelysning?

Erica 060202 BF 080625
  • Svar på tråden Blinkande julbelysning?
  • snillis

"På utsidan - så vi ser den knappt (tack och lov!) "
    Nej, men era grannar måste se skiten, dag ut och dag in

Vi har inget som blinkar här, så otroligt "trashigt".
    Jag har aldrig varit speciellt förtjust i julen men man blir ju bara mer och mer anti, i takt med att julfirandet blir mer och mer vulgärt

• TheMilky

Hatar allt blinkande och färgat lyse som är nu. Men då är jag också en traditionell julterrorist som ratar allt som inte är som förr. Köpte ny belysning till utegranen och satte i den vid första advent, var såna här LED ljus vilket gjorde att granjäveln lös upp som en reaktor, och sambon trodde för en sekund att polisen stod på gräsmattan. Fåglarna ville inte ens sitta vid fågelstugan. Så det var bara att kasta den och köpa en ny, vanlig, med mjukt gult fint sken

• Polgara

Nj fy farao så hemskt,framkallar ju ticks!

• Jag är den bästa mamman dom har

Nej skulle inte falla mej in tycker dom är så irreterande

mamma till tre 0212, 0408, 0701
  • Virriga Vera

Tycker det är vidrigt när hus ser ut som mindre landningsbanor. Däremot så kan det vara väldigt vacker med enstaka ljusdekorerade buskar.

• Euforia

Min granne har en sån där epilepsiframkallande ljusslinga i 5-färg över hela balkongen. Smakfullt? Inte direkt, men jag antar att det matchar allt annat crap som finns där.
    Tack gode gud för rullgardiner.

• NailPolish

Vi har inte blinkande ljus men stora stjärnor som pryder våra fönster (finns i mitt galleri att se) och julstakar i köket. Det är jul för fan!!

• Mandi74

Nej!! Bara vita inte blinkande ljus!

Jag vet vem jag vill ha i min julstrumpa...
  • Castle

Nej, aldrig i livet. Men jag tvingas ändå se på grannens Gran som skiftar i diverse färger

Svar på tråden Blinkande julbelysning?