• Tuttie

Mina goa vänner!

NUMMER 1

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Lycka till idag Sara, Hoppas det går bra.

Ingen aning om frikortet. Fråga idag.

Hos mig suger allt big time just nu ... Är så less på att saker inte alltid stämmer.
    Så trist bara.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Sara, vill inte gå in på detaljer men det vart inte som tänkt. Men men det blir nog bra 7 dagar kvar i skolan sen lov! skönt!

Skönt att du är uppe i beloppet för frikortet.

Jag prenumererar på Vi föräldrar, hade VK men tog bort den. Blir så mycket i reklamhögen . + att den blev ju dyrare från det år man fyllde 27

Imorgon är det lucia på Cornelias dagis,dom ska vara ute. Hon ska vara tomte. Blir spännande att se hur det går. *mys*
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-12 14:53:29 följande:
    Haha, jag har kollat på en kåk som Sussie tipsade om. Jag vet fortfarande inte hur man länkar från Hemnet, men det är i alla fall en 13.000.000's (!) kåk i Skellefteå. Hur fint som helst! Kanske att man skulle bli lite less på allt trä, plus att jag inte vill bo så där ödsligt, men åh, vilket schyst hus!
    http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/71404  
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-12 15:07:09 följande:
    Men jag fattar inte hur du gör? När jag är inne på Hemnet så ser det inte ut som vanligt i adressfältet? Det är ju grönt?
    Du går in på huset, som du ska titta på och sen uppe i högra hörnet på skärmen finns det en länk "tipsa en vän" klicka där.. Kopiera länken som kommer upp.

Klart!
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-12 15:20:43 följande:
    Jaha, ja, jag gick faktiskt in på "Tipsa en vän" men förstod det bara som att man kunde maila därifrån. Nu vet jag

Klart du kan fara på skolans lucia, det uppskattas nog

Annica: Surt med bromsarna.

Har just beställt en almanacka på personligalmanack.se  ...Jätte fina.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Sara: jag tog en grå med rosa text o skrev 2008 Susanne W.

O innehållet orkar jag inte dra

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-12 16:21:05 följande:
    Haha, nä det förstår jag Shit, jag hade också valt en grå med rosa text... Lite trist kanske... Har iofs inte bestämt mig riktigt än... Vi kanske har valt olika nyanser Jag ska i alla fall skriva Sara på rad 1 och 2008 på rad 2.
    Skratt, minns inte alls vilken grånyans. Skratt! Ja lite roligt att vi valt lika. Men vi umgås ju inte så flitigt Eller jobbar ihop så det är nog ingen fara.

O skrev du annorlunda på texten.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Sara:Jasså då tror jag dom är lika... 
     Ja verkligen en bra sida. Kul att få se hur allt liksom blir.
    Tog du läsår eller bara 2008? Tror jag tog läsår, ångrar mig nog lite... Fundersam

♥♥Cornelia 060420♥♥
Svar på tråden Mina goa vänner!