Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!

Hej hej!

Sara: Ska jag vara ärligt har jag ingen aning vad som har för policy. De flesta barn verkar ju äta hyfsat på dagis och det är väl det som är grejen, att dom blir serverad mat och äter dom inte så får det vara. Hoppas det i alla fall... Det är ju sällan min lilla boll inte äter

Annika: Vi har tänkt som ni angående efternamnet men det är inte utan att jag ångrar lite att vi valde Åström för vem vet när vi har råd att gifta oss!

Fina men DYRA almanackor!!

Jag har knappt träffat Peter senaste veckorna jag heller känns det som. Antingen jobbar han över eller så jobbar jag. Är det inte firmafest så är det flytthjälp eller något annat. Har känt mig som en riktigt hemmafru sista tiden BLÄ! Men det är väl mycket för att Viktor varit sjuk också...

En glad nyhet är att ikväll har han satt in bänkskivorna! Gud vilken skillnad! Hoppas vi får kaklat i helgen också...

Annica: Trist med dyrt bilrep... För oss är det sällan något problem men jag börjar inse vad glad man ska vara för det! Verkar ju sviiiindyrt att lämna in för att laga!

Älskade unge!

Sara: Vi prenumererar inte på någon tidning alls. Läser ju alltid VK på internet så det känns så onödigt!

Älskade unge!

Min julklänning!

Älskade unge!

Annika: Jo visserligen men som det ser ut nu kan det blir typ 10-20 år bort

Jag har aldrig tid att läsa tidningen på morgonen! Är jag hemma med Viktor är det ju stört omöjligt och på helgen vill man ju sitta tillsammans hela familjen och prata juh!

Älskade unge!
    Pingulina skrev 2007-12-12 22:08:38 följande:
    Prata på morgonen??? Aldrig
    Haha du verkar trevlig den tiden på dygnet
    Älskade unge!

Ja det är väl så att Peter vägrar byta och jag gav med mig vid något svagt tillfälle.... ÅNGRAR MIG!

Hur gör ni med sovmorgon egentligen? Får ni sova hur länge ni vill? Här är det sovmorgon till åtta för då är det frukost!

Älskade unge!

Tack Annika och Sussie: Den är från Lindex... Skor? Jag ska vara inomhus på julafton

Älskade unge!
    Tuttie skrev 2007-12-12 22:11:28 följande:
    Soff: Vi kommer nog en stund på Lördag! Vi blir hemma men kan inte stanna hela kvällen. FOlk kommer för att fira anders .. Han fyller år på måndag.Men men en stund iaf.
    Va kul!
    Älskade unge!

Men guuuud va trist att sova bort halva dagen! Helgen är ju helig! Då ska man umgås Det är klart ... är man jäääätetrött av någon anledning (typ bakis) får man sova hur länge man vill men inte en helt vanlig helg.

Sussie: När äter ni lunch då?

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!