Hej hej!
Sara: Ska jag vara ärligt har jag ingen aning vad som har för policy. De flesta barn verkar ju äta hyfsat på dagis och det är väl det som är grejen, att dom blir serverad mat och äter dom inte så får det vara. Hoppas det i alla fall... Det är ju sällan min lilla boll inte äter
Annika: Vi har tänkt som ni angående efternamnet men det är inte utan att jag ångrar lite att vi valde Åström för vem vet när vi har råd att gifta oss!
Fina men DYRA almanackor!!
Jag har knappt träffat Peter senaste veckorna jag heller känns det som. Antingen jobbar han över eller så jobbar jag. Är det inte firmafest så är det flytthjälp eller något annat. Har känt mig som en riktigt hemmafru sista tiden BLÄ! Men det är väl mycket för att Viktor varit sjuk också...
En glad nyhet är att ikväll har han satt in bänkskivorna! Gud vilken skillnad! Hoppas vi får kaklat i helgen också...
Annica: Trist med dyrt bilrep... För oss är det sällan något problem men jag börjar inse vad glad man ska vara för det! Verkar ju sviiiindyrt att lämna in för att laga!