• Liloot

Mina goa vänner!

Hej på er. Kikar in i pausen på Heroes.

Har ringt runt till alla föräldrar på dagis idag, ska samla in till en julklapp till fröknarna. Tänkte köpa ett presentkort på nåt café så dom får gå å fika ihop. Station borde väl va bäst då eller? Det va bara en som inte ville vara med på julklappen, hon hade redan köpt julklapp. Tyvärr hann jag aldrig säga till henne att det bara skulle kosta 20 kr /familj, då kanske hon hade velat vara med endå. Ska jag skriva alla barns namn på kortet, utom hennes barns namn då eller? Känns ju skumt.

Ursäkta för ett rörigt inlägg, är stressad, nu börjar heroes igen!

Thea 060514
  • Liloot

Men heeelvejte vilken tjatter det va på tråden ikväll Tog ju evigheter att läsa igenom det ni skrivit på en halvtimme.

Thea heter johans efternamn eftersom vi hade tänkt gifta oss... jag vet inte längre om jag är så sugen på att gifta mig... men det känslan kanske kommer tillbaka. Hade jag fått välja nu så hade jag velat att thea hette Lindberg, alternativt Danielsson-Lindberg.

Vi prenemurerar (hur faaaaaaaaaan stavas det?!?!) på Vk och Vi föräldrar.

Sara: Såg också Slotte, i luciabilagan! Tänkte också på om det va nån släkting till Annika.

Thea 060514
  • Liloot

ja, då skriver jag från "barnen på Hjälmen" på kortet. Det känns bättre Tack ska ni ha.

Ska sätta mig och skriva ett personligt brev nu hade jag tänkt... men jag vette tusan om jag ids söka nåt annat jobb nu innan hösten, men vi får se...

Thea 060514
  • Liloot

Sofia: haha, ja det är ingen fara. Lite kritik tål jag. Kan faktiskt stava till det egentligen, men jag skyller på en hård arbetsdag och lite sömn
    Joo, tänker ju plugga på heltid till hösten, om allt går som jag vill. Men är sugen på att prova nåt att fram till dess...

Thea 060514
  • Liloot
    Annika: haha, nej inga syskonplaner här inte. Och gravid hoppas jag då verkligen inte att jag är, för då är bebisen alkoholförgiftad efter helgen
    Har sökt jobbet nu... på vattenfall. Kan ju va roligt att prova något annat. Men vi får se. Har ju mitt jobb kvar, så söka kan jag ju alltid

God natt på er!

Lycka till i natt Pruppen! (hahahaha)
    Thea 060514
  • Liloot

Sara: jo, ska läsa Matte B på distans till våren... så dumt att man inte läste det på individuella valet på gymnasiet Skrikandes

Nu ska jag och thea ner på stan och luncha med Mona, sen shoppa dom sista julklapparna. Tjing!

Thea 060514
  • Liloot

Hej hej!

Har varit på stan ikväll och köpt de sista julklapparna. Skönt, bara en kvar. det känns överkomligt

hmmm, vet inte om det va nåt jag hade tänkt kommentera. kommer inte ihåg nu iaf

Sussie: Sofia har väl PCO-S. (om jag inte minns helt fel) Alltså att man inte har något ägglossning. Typ. Såg att hon gått och lagt sig nu, därför svara jag så du slipper tänka på det hela natten Hoppas det va okej Soff.

Thea 060514
  • Liloot

Hej på er!

Haha, nää det vart inte sååå farligt hårt i stöcke igår faktiskt. Vi for hem som sista mannar vid halv ett. Somnade som en stock när jag kom hem, var sååå trött. Men tack för igår alla, speciellt Sofia och Peter som ordnat allt!

Idag ska vi fara och kolla på ett nytt köksbord. Har hittat ett på BOOM för 3000 inkl. 6 stolar Är det fint så slår vi nog till. Det var vita ben på bord och stolar och bordskivan och sittytorna i ek. Det såg fint ut iaf

Sen ska vi lämna Thea hos farmor och ha vuxentid. Hade tänkt att gå på hockey, sen käka nåt och efter det gå på bio Theas farmor var ledig imorgon så hon ville att thea skulle sova där och va där imorgon hela dagen. Ja tack sa vi Thea ska ju vara på dagis alla dagar den här veckan, så det blir nog skönt för henne att vara ledig en av dom dagarna iaf.

Thea 060514
  • Liloot
    Camilla: Var det från IKEA det där skyddet ni har på erat matbord vid Vingas plats? Vad heter det? Pris? Många frågor
    Thea 060514
Svar på tråden Mina goa vänner!