Mina goa vänner!
Hej hej!! Vi var och hämtade igen Alice vid kl 11:30. Skönt med lite mys morgon!! Sen när vi kom hem åt vi lunch och sen gick Peter ut lite med Alice tills hon somnade. Sen har vi städat som tokar. Kl 14 fick vi för oss att åka på Gotnells och kika lite. Man blir så sugen på att köpa nya saker. Sen var jag och handlade en sväng och nu håller Peter på att göra hemma gjort pizza.
Det var skittrevligt på Slagerklubben/cover club igår. Buffe som var helt ok. Men vi gav upp kl 00. Då for vi hem. Cover club var ju faktiskt skitbra, jag som gillar hårdrock. Men jag blev faktiskt lite förbannad. Vi åt ju middag på slagerklubben kl 20. Runt 22:30 gick vi över till cover club. Där inne hittade vi en tjej med barnvagn!! På nattis. Och det var ju inte så låg volym heller. Men bebis sov i vagnen. När vi skulle åka hem sprang Peter in på max och köpte en burgare att ta med sig hem och jag stog utanför och väntade. Då kom denna tjej ut med barnvagnen och hon stog och väntade på en bil. Lyfter in barnvagnen och sätter sig i bilen med barnet iknät. Polisen stog precis brevid så hon lägger barnet i knät och lägger över sin jacka och sen far de. Vissa människor ska fan inte ha barn!! Jag kände att jag blev super irriterad. Är man så jävla sugen på att gå på krogen får man väl skaffa barnvakt eller stanna hemma. Och att inte ha bilbarnstol till barnet är så oansvarligt!! Hade lust att gå fram och berätta för poliserna som stog där att de skulle stoppa den där bilen så hon skulle åka på lite böter men jag gjorde inte det.