• Tuttie

Mina goa vänner!

Nu har min lilltjej somnat..har haft farmor och farfar på middag så då kan man ju inte sova Hoppas hon sover liiite längre imorgon!

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Nej inte en sjukling till... Hoppas han oxå piggar på sig.

själv är jag jättetät i näsan ikväll

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Dumma dej sara...... Skrikandes

Men jag är ganska förkyld... Men jag kommer ändå! Om jag så bara kan ha en lins i ögat... För 1 öga rinner och så..Men jag har ju hela dagen på mig att kurera det!

Ikväll är det fest!

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Får vi även låna eran barnvakt Soff eller ska ni ha den själva?

Jag kan bara ha en lins men då blir det ju som om jag fortare blir full 

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-31 09:52:42 följande:
    Haha, Sussie, billig fylla
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Jag fick veta igår att min farmor ligger inne sedan i Torsdags... O denna gång har hon verkligen tungt att andas själv.Hon lät väldigt medtagen

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Annika: Usch hoppas verkligen inte att det går så

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-31 10:20:00 följande:
    Sussie:Jag förstår att det känns jobbigt, men tänk inte på det värsta som kan hända, tänk istället att det faktiskt kan gå bra också. 2007 började ju med att min mormor fick två hjärtinfarkter och fick genomgå en omfattande hjärtoperation och hon låg verkligen för döden. Idag är hon ju "frisk" (hon är ändå rätt skröplig, som man ju ofta är i den åldern) så det kan ju faktiskt gå bra också! Hon har ju också kol, precis som din farmor.
    du har så rätt så. Läkarna trodde att hon skulle få komma hem igen. Så det är nog inte så super allvarligt men jobbigt att höra.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2007-12-31 10:23:50 följande:
    Nej Sussie, det var ju inte så jag menade, det var bara min reflektion i samband med sjukdom och nyårsafton. Hoppas verkligen att din farmor får vara med ett tag till, men framförallt att hon inte behöver må dåligt och vara sjuk.
    Förstog vad du menade...
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
Svar på tråden Mina goa vänner!