Mina goa vänner!
Sara: Vet inte riktigt hur vi ska göra, vi har ingen barnvakt. Morfar ville ha soffs. Gissar att man kommer behöva en ikväll?
Sara: Vet inte riktigt hur vi ska göra, vi har ingen barnvakt. Morfar ville ha soffs. Gissar att man kommer behöva en ikväll?
Halloj & God fortsättning på det nya året!
Jag funderar på att göra som du Annika, bara kasta bort allt skit! Men vad ska man äta då på kvällen framför tv:n. Med risk för att det blir mackor med götta på istället
Köpa hem tonvis med frukt! Och kort på IKSU så ska det nog bli fason på den här kroppen oxå. O Cola kan man unna sig på lördagar om man tränat duktigt i veckan
Jag är inte alls bakis heller, har med mig majoriteten av alkoholen hem igen, skönt att det vart så lugnt. Dock har vi sovit 2 timmar på em, skönt! Men tack för trevligt sällskap alla som var där. Anna, har Theas vantar med mig hem igen...
Kunde vi träna nått tillsammans Annika tror du eller kommer du bara träna på dagen?
Annika:Ja sara börjar jobba på Måndag. Då ska Magnus vara hemma pappa medans Moa skolas in. SÅ nu är det väl dags för Sara att komma ut i det verkliga livet
Nu först somnade Cornelia. Så nu ska vi se film
Hallojsan!
Vad gör alla idag... ? Är ni för upptagna med att starta era nya liv att ni inte har tid att vara här längre.
Själv borde jag njuta av lugnet, anders jobbar o Cornelia leker i sitt rum men jag är GRYMT uttråkad.
Sen vill jag åka till Ikea, ingen annan som är sugen.. Vi har pratat om det ett tag men jag vet ju att A inte är så sugen igentligen. Så vi kanske kan få ihop ett gäng.
Tjejer!
Jag har tänkt och göra en kompis tavla till Cornelia med era barn i. Kan ni maila mig bilder på era barn. Gärna bilder där man ser lite mer än bara ansiktet. lite halvkropps typ.
Skicka på min mail susanne.weidenhag@hotmail.com
Hon tycker det är så skoj nu när hon kan iaf Moa (Oa) och Ea (Thea) .. Och hon tycker ju jättemycket om sitt gruppkort från dagis så hon kommer nog gilla detta oxå.
Så gärna kort utan stämplat eran logga på.
Hur mycket sparar ni till era barn varje månad och hur?
Vanligt konto, fonder eller vad?
vi har inte heller sparat pengar till Cornelia än. Men farmor och farfar sparar 100 kr månaden sedan hon föddes.
Vi har sagt att vi ska sätta in 100kr månaden sedan hon föddes så nu blir det ju iaf 2000kr och nu när båda jobbar heltid så kommer vi utöka det.
Men det är bara frågan vad man ska spara i.. fonder eller vad? Får nog boka möte med banken och kolla läget.
Soff: Skönt att ha en syster som kan sånt.. Jag kan inte heller nått om sånt.
Det var bra valuta för pengarna.
Vi behöver inte plamera in IKEA just nu..Utan framöver.. Ni kan väl grubbla på det så ser vi när vi har tid och råd liksom.
Annika: Kort, har tagit från din sida redan men har du nått annat än då så skicka.. mängd spelar ingen roll.
Det var ju en bra tanke Agneta
Tror vi öppnar i vårat namn o så får vi se sen. Kanske kan göra både och.
Annika: Har oxå den sista boken men inte dom 2 första.Så det är bara låna! Vi kanske kommer förbi hos dig och ska hämta våra tosser så då kan jag ta med boken. (idag eller i helgen.)
Idag har Cornelia kissat på pottat för första gången. Hon började igår och sa att hon ville kissa, så vi tog fram pottan och då fick hon sitta där, men hon satt 2 sek o sen skulle hon torka. O så sitta igen o torka osv. O nu imorse så skulle vi göra välling , men jag säger att Mamma ska bara kissa först o hon säger..Onne (vi tror hon säger det) kissa o hon sätter sig på pottan o vill torka sig, men jag säger att hon ska vänta o några sek senare så kissar hon... Hon flyger upp och säger atten (vatten) .. Nej cornelia har kissat säger jag... O den lyckan hos henne då.. *skratt* Riktigt kul o se!
Nån som vill ses idag?