Mina goa vänner!
Haha ingen aning men Peter tycker han ska heta Leif så han får kalla honom Leffe = NEJ TACK! ![]()
Haha ingen aning men Peter tycker han ska heta Leif så han får kalla honom Leffe = NEJ TACK! ![]()
Sussie: Glömde svara på det du skrev om Conne.... Nej det är verkligen inte kul. Speciellt jobbigt om man ska hälsa på någon som inte har barn. Ikväll när vi var hos syrran så hann han välta ut ett vinglas över den vita mattan, he sönder ett vägguttag!! och slå omkull en prydnadsvas med stenar i (som tur var höll den).
Sara: På vår så kan man skjuta påknappen 2 steg! Alltså samma knapp som man sätter på den med. Ja vi hade också dom tiderna men jag tror inte han va ute de första dagarna. Du kan ju ta med för säkerthets skulle och fråga hur dom tänkt... Ja jag gillar också svarta katter
Nu ligger stackarn under soffan helt vettskrämd och vill inte komma fram... Han saknar väl sina syskon
Leffe är INTE ett coolt namn men känner jag Peter rätt så ger han sig aldrig...
Hej hopp! 3 nätter kvar sedan Dagtid!
Sara: Det går nog bra ska du se, tycker som Annika att du skulle satsa på att lära känna klassen och få deras förtroende till att börja med. Du har ju faktiskt en hel del erfarenhet av själva undervisningen.
Anna: Jag tycker den va klart snyggare utan öronen!
Krya på dig Alice!
Kissekatten LEIF!
mår bara fint och har vågat sig fram från under soffan. Viktor ÄLSKAR sin katt. Det är det första han frågar efter när han vaknar eller när han kommer hem. Det ska kramas, lekas, bäras matas mm. Ikväll bar han in kattens mat i vardagsrummet och la sig på mage bredvid medan katten gladeligen åt
Tyvärr så kliar det lite i min näsa men det gjorde det sist vi hade katt också så det kan jag leva med. Hoppas bara att Viktor tål den.
Åter till arbetet....
Sara: Hur gick det på dagis idag?
Camilla: Vet hur det känns med trotsiga barn...
FAST när han inte är på det humöret är han å andra sidan världens gladaste och goaste!
Sara: Träffade dina små älsklingar som snabbast idag. Gick även denna dag bra för dom?
Har haft inskolning på dagen idag och måste säga att det känns kanon så här långt!
Vicke vaknar, skriver mer sedan...
Hej hopp! 2 nätter kvar!
Vad kul att du är nöjd Anna! Måste dock erkänna att jag inte är någon stor fan av tatueringar... Skulle aldrig göra en faktiskt.
Sara: Trist att du inte ser någon framtid med jobbet. Det är väl bara att bita ihop och söka annat under tiden...
Annika: Gud vad skönt och vettigt av dom! Grattis till Andreas förresten!
Hörni hur går det med barnvaktssökandet? Är rädd att platserna på resturangen börjar ta slut eftersom det är halva priset!
Hihi vad gulligt Sara
Annica: Trivs du inte som undersköterska?
Glömde skriva också att jag också är en dålig mamma ![]()
Härligt Annika! Tyvärr så var det redan fullbokat på REX men hon skrev upp mig på någon sorts väntelista... Vart ska vi gå då? Jag är sugen på att prova garaget, har alla varit där?