• Liloot

Mina goa vänner!

Agneta: Nej men fyyy vad oansvarigt! Skrikandes Huga, gå på krogen med barnvagn. Det är en sak tycker jag om man sitter på nån uteservering på sommaren med barnvagn, men inne på nattis. Huvva! Och sen åka bil utan barnstol!! Men är det verkligen olagligt? Är det något som polisen kan ge böter för?
    Min syster var på Cover Club igår också, såg du henne?

Annika: Håller med Sara, tycker du är jättefin som du är

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot
    Sofia: Nog ska väl det gå att ordna, men jag håller med Sara lite Han är ju sååå söt i sina fina lockar

Camilla: Hugaligen! Hoppas VERKLIGEN att du inte blir sjuk till imorgon!!!!

Vi sitter och ser på Singing Bee. Riktigt kul program Det skulle jag vilja va med i *fniss*

Förresten, har funderat på en sak, så om nån av ni belästa människor kan svara skulle jag bli glad När använder man ordet Program och ordet Pogram? Ibland ser jag pogram, men förstår inte skillnaden... hmm..
  • Liloot
    Sara: Jobbigt med en sån dag
    Jag tror absolut inte att Moa tycker att ni betyder noll! Jag tror absolut inte att personalen tänker något konstigt om er! Det är ju vääääääääldigt vanligt det är så på dagis! Prata med personalen om du känner för det, dom kan säkert lugna dig. Skickar massor med kramar till dig vännen!
    Ahaa, pogram är alltså talspråk, då vet jag det Tack!
    Vad sägs om det här? http://platsbanken.ams.se/direkt/37/080125,110080,020911,11,1250837.shtml
    http://platsbanken.ams.se/text/16/080124,110040,020911,30,0008026316.shtml

Nu ska jag ser American Idol
  • Liloot

Hej på er!

Förlåt att jag inte skrivit på länge, har kikat in och läst vad ni skrivit under veckan, men varken haft tid eller ork att skriva något. Jag har blivit dunderförkyld och haft feber till och från. Har jobbat mer än heltid hela veckan, så det har varit alvedon som gällt för hela slanten. Dessutom har ju johan varit i Budapest sen i torsdags, så att hinna med jobbet och Thea och dessutom försöka kurera mig själv har tagit all min energi. Nu kommer johan hem ikväll, det ska bli riktigt skönt!

Och skolan har jag inte hunnit med alls. Ligger typ 10 sidor efter, jätteskoj Fundersam Ska jobba maaaaaaaassor i veckan också, så jag får väl sitta uppe på nätterna och plugga

Det blir ett egoinlägg just nu, ska se om jag kan sätta mig ner ikväll och försöka svara på era inlägg

Ha det bäst!

• Liloot

Hej hej!

Kikar in lite snabbt innan jag ska på jobbet!

Idag känns det bättre, så det är på bättringsvägen! Men det är drygt att stå med kunder när man snorar och hostar. Men det går nog bra!

Lägger in några bilder på Thea

IMG_1686[1]IMG_1664[1]IMG_1696[1]

• Liloot

Åh, va mysigt med utlandsresa! Jag ska ju åka med mina systrar och mammsen första veckan i juni. Inget bokat än, men vi ska avvakta och se om vi hittar nåt billigt. Blir säkert turkiet eller grekland skulle jag tro!

Idag har jag jobbat och sen haft mattelektion till halv nio. Prov på måndag.. ghaaaaaaaaahhhhh!

Nu äre american idol!

• Liloot

Hej hej!

Gud, jag hinner knappt med nu när man jobbar så mycket! Det blir så mycket att läsa ikapp varje gång att jag inte hinner skriva något inlägg

Krya på kramar till alla sjuklingar!

Jobbet rullar på, myyycket att göra! Men nästa blir det liite lugnare iaf, då kommer två tillbaka från thailand, så då blir vi fyra iaf på salongen. Det underlättar en hel del att bara behöva svara i telefonen var fjärde gång istället för varannan. Man blir lätt sen när man har fullt med kunder samtidigt.

Igår färgade min kompis Ida mitt hår Så nu är jag mörkhårig Känns ovant, men rätt så bra ändå!

Ikväll har vi sett sammandraget på Lost. Jihaaaaaaaaa, nu börjar det nästa vecka! Längtar

Redan torsdag imorgn Sen fredag! Då är dagis stängt, så då ska Thea vara med farmor. Hon ska sova där imorgon kväll, så vi slipper åka upp på ersboda på fredag morgon med Thea.

hmm hmm... Ska nog göra en tidigt kväll nu och gå och sova! Kanske måste plugga lite också.

Natti!

• Liloot
    Sussie: Usch då Det kan inte vara nån spricka eller så i foten då? Kanske värt att fara upp och kolla?

Annika: Det lät absolut intressant! Ska kolla om det passar så återkommer jag!

Camilla: Va tråkigt Nya tag!

Jag skulle vilja ha något annat jobb innan jag ska börja plugga. Hade varit så skoj att prova på något annat, har ju bara jobbat med det här i mitt yrkesliv. Skulle va skoj att få lite perspektiv innan man äntrar universtietsvärlden. Men det känns knasigt att ta ett jobb för att sen säga upp sig till sommaren. Om man inte skulle hitta nåt vik då.. hmmm.... aja, vardagen rullar på iaf.

Ikväll ska vi se på Gay-galan på teve haha! Det kan nog vara roligt att se, smyg-gayar som vi är. eller inte
  • Liloot

Annika: Grattis till Andeas Gud va skönt det måste kännas ändå att ha en så pass bra (nu vet jagi nte exakt vad han tjänar, men antar att det är en hel del ) inkomst till familjen! Då gör det ju inte så mycket att du inte ha så mycket i inkomst, måste ju kännas som en trygghet *svamlar på*

Tror dom är i Phuket. Camilla var först i Krabi, sen skulle dom till Phuket iaf. Mona har nog varit runt lite över allt, dom skulle åka hem ifrån Bangkock.

Ååååååååååh, vad jag är sugen på att uppleva Thailand! Typ alla våra kunder har varit där och säger att det är sååå underbart. Vill också!

Sussie: *bingo bingo* Köp då för guds skull inte nån fööör mörk färg, ta en som börjar på siffran 6 eller snäppet mörkare, 5. Visst brukar det stå siffror uppe i hörnet på förpackningarna man köper på affären också?

Fredag imorgon, äntligen! Ska bli så skönt med helg! På lördag hoppas jag att det blir utgång. Eller det blir det nog mest troligt, men vet inte riktigt med vilka det blir. Ska bli skoj!

Åh, jag var på stan och skulle köpa ett nytt läppstift. Var sååå sugen på att köpa ett fint rött läppstift. Men make up store va stängt för renovering tills nästa vecka Vars tusan ska man gå då för att få bra hjälp? Typ Kicks eller HM tycker jag suger, där får man aldrig den hjälp man vill ha. Vars köper ni om ni vill ha lite hjälp med nyanser och så?

God natt på er underbara tjejer!

• Liloot
    Emeraldy skrev 2008-02-07 22:25:01 följande:
    Anna:Jag köper mycket grejer på Body Shop. Just läppstift har jag dock ingen koll på därifrån, men jag har köpt en del annat där och fått bra hjälp! På Åhlens jobbade det en tjej för några år sen som var bra, men nu är det ju bara gamm-kärringar som jobbar där  (på parfym-sminkavdelningen).
    ja, body shop har ju bra grejor! Där har dom ju smink också! Dit kanske man ska pallra síg! En kund till mig driver ju body shop t.om
Svar på tråden Mina goa vänner!