Annika: Grattis till Andeas
Gud va skönt det måste kännas ändå att ha en så pass bra (nu vet jagi nte exakt vad han tjänar, men antar att det är en hel del
) inkomst till familjen! Då gör det ju inte så mycket att du inte ha så mycket i inkomst, måste ju kännas som en trygghet
*svamlar på*
Tror dom är i Phuket. Camilla var först i Krabi, sen skulle dom till Phuket iaf. Mona har nog varit runt lite över allt, dom skulle åka hem ifrån Bangkock.
Ååååååååååh, vad jag är sugen på att uppleva Thailand! Typ alla våra kunder har varit där och säger att det är sååå underbart. Vill också!
Sussie: *bingo bingo*
Köp då för guds skull inte nån fööör mörk färg, ta en som börjar på siffran 6 eller snäppet mörkare, 5. Visst brukar det stå siffror uppe i hörnet på förpackningarna man köper på affären också?
Fredag imorgon, äntligen! Ska bli så skönt med helg! På lördag hoppas jag att det blir utgång. Eller det blir det nog mest troligt, men vet inte riktigt med vilka det blir. Ska bli skoj!
Åh, jag var på stan och skulle köpa ett nytt läppstift. Var sååå sugen på att köpa ett fint rött läppstift. Men make up store va stängt för renovering tills nästa vecka
Vars tusan ska man gå då för att få bra hjälp? Typ Kicks eller HM tycker jag suger, där får man aldrig den hjälp man vill ha. Vars köper ni om ni vill ha lite hjälp med nyanser och så?
God natt på er underbara tjejer!