-
vaddå, finns det en ledig tjänst här i umeå? Håller tummarna att du får den.Pingulina skrev 2008-01-07 18:15:10 följande:Sussie, ja, jag hoppas det också. Ska skicka in ansökan imorgon.Hur länge får du vara kvar på ditt jobb då? -
Jo,era soffor är jättefina. men Tindra dricker alltid sin välling i soffan och i vår nuvarande tygsoffa är det massa fläckar, inge kul. vet att det är skinnimitation. Har provsuttit dom oxå,dom var faktiskt sköna. Gillar oxå att ha massa kuddar i soffan.Pingulina skrev 2008-01-07 19:53:50 följande:Annica, du vet ju hur våra soffor ser ut, stora soffor i tyg med massor av kuddar, så lite skillnad från en stram, svart skinnsoffa Men visst såg ni att det inte var riktigt skinn utan skinnimitation?Jobbigt att P jobbar så långa dagar!Har precis lagt Nellie i säng, hoppas hon somnar snart. Jag vill se outsiders kl.20.Är lite småhungrig och sugen på nåt gott, of course. Blev ganska lite mat till middag så jag måste nog äta nåt litet kvällsmål.
Tindra har precis somnat så nu ska jag se outsiders.
Är oxå sugen på nåt gott. har glass i frysen, kan jag stå emot? det är frågan. -
Hej tjejer
Tittar tvärt in, ska snart hämta Tindra på dagis. Idag har jag gått en promenad till kvantum och sen har jag städat undan massa här i skåp och sånt. Hade hur mycket onödiga grejer som helst. och än är jag inte klar.
Annika: Tänkte bara höra att det fortfarande är strax efter 15 som gäller?
Agneta: vad kul att du kom med på fortsättningskursen.
Anna: Fin tatuering.
Sofia: Så det blev leif ändå? Roligt att allt går bra med han.
-
Annika: Vad bra, då syns vi om ett par timmar. Vilken address var det nu igen?
-
Jag vet, men jag är världens sämsta lokalsinne. Kör alltid på fel parkering, och sen när jag ska gå till ert hus så minns jag aldrig vilken husnummer det är.Pingulina skrev 2008-01-09 13:33:23 följande:Gökropsvägen 1 D, men du behöver väl inte adressen, du har ju varit här ett par gånger -
Hej tjejer
Sara: Vad roligt att det gick bra för moa på första inskolningsdagen.
Lycka till med jobbet. Förstår att det verkar tufft, men du är duktig, du fixar det.
Annika: Vad hade du i kexet+ sömnmedel? Tindra somnade nämligen i bilen på väg hem, hon var helt slutkörd. Jag la henne på sängen när vi kom hem och klädde av henne utan att hon reagerade. Sen klippte jag hennes naglar, och inte ens då reagerade hon. Sen började jag med maten, fick väcka henne. Så jag får se hur det går att somna ikväll för henne. Är jättenöjd med tossorna. Synd bara att jag inte hade tillräckligt mycket pengar med mig. Men jag sätter in på ditt konto istället.
Nu ska jag bada Tindra
Vi hörs
-
Har precis fått Tindra att sova. Men jag förstod att hon skulle vara svårsövd ikväll med tanke på att hon somnade i bilen.
Sitter och ser på ishockey. Björklöven - Borås. Löven leder, så det är ju bra. Längtar tills P kommer hem. och imorgon är hela familjen ledig, så det ska bli mysigt med en familjedag.
Camilla: 1 1/2 timme, lagom lång dag. ha ha
-
Ja verkligen, det skulle vara nåt.litetknyte skrev 2008-01-09 20:49:43 följande:mysia - haha, ja visst är det? Däremot önskar jag på allvar att man hade råd att båda jobbade halvtid. Tänkt vilket kvalitetsliv man skulle kunna leva då! -
Annika: ja,dom leder med 5-1. Åhh, jag vill oxå vara på matchen. Mycket roligare att se målen live. Men det hade ändå inte varit kul att vara där utan P, för han jobbar ju. men jag hoppas han snatrt är hemma. Men tur att tv 4 sport visar matchen.
-
Annika: Roligt med löneförhöjning. Ni förtjänar att lyxa till det, så duktig som ni varit.