• Tuttie

Mina goa vänner!

Sara: Usch vad jobbigt. Hoppas verkligen att det blir bättre för er i dag. Det är jobbigt det där. *skickar en liten kram*

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    LadyInRed skrev 2008-01-03 09:42:01 följande:
    Hallå! Vi har tänkt åka ut till Leos lekland om typ en timme och vill gärna ha sällskap!! Nån som är sugen??
    Åh nej hade gärna hängt med men tar mig ju inte dit...*snyft*
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Sara: *kramar om*

Moa är ju inte sen med allt, tex så hon ju super duktig på att lägga pussel. Hon kan ju även lägga pussel utan knopp (även om hon behöver lite hjälp av dej) . Hon är mycket duktigare än cornelia på det. SÅ deppa inte ihop nu

Cornelia visste inte vad pottan var till förns någon dag sedan, sen var det som om hon hajade gallopen. Det kommer för Moa oxå. Ni kommer märka sådan stor skillnad på Moa när hon börjar på dagis. Det är en fördel med dagis. Dom härmar dom andra barnen.

Cornelia har lärt sig så grymt mycket där.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Hallojsan!

Idag är jag barnfri på dagen för syrran ville låna lite. Skönt en stund

Men jag har tänkt städa både dammsuga osv och sedan städa bort julen. För den är över nu! Har även bytt sängkläder idag, det finns inget mysigare än att lägga sig i nybäddad säng! *me like*

Sen beror det på hur snabb jag är och när syrran kommer o hämtar så ska jag o mamma på IKSU spa. O mojsa ett tag. Simma lite o så. 

Ikväll sen ska jag ut och äta med läraren i klassen och en tjej som tyvärr fick sluta nu till jul. Hon hade ett mammavik , så det är super trist. så vi ska väl tacka av henne. 

Fullrulle hela dagen och cornelia är som en vilding idag. Hon har dock kissat på pottan idag igen, på egen begäran Kul!

Sen har hon 2 nätter nu (inte på raken) vaknat på natten och pekat på sina mjukdjur och sin stora affisch och sagt illa och varit jätte ledsen. Så om hon drömmer nå läskigt och sen tycker att det är läskigt, jag vet inte.

Sen i natt så vart hon super ledsen och sa illa flera gånger (o det säger hon när hon gjort sig illa). Och pekade på magen så jag masserade den lite och då bajsade hon ganska hårt men sen vart det bra. Så skönt när dom kan säga vad dom menar. 

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Glömde skriva.. Cornelia har börjat säga min. O så tar hon nått kramar det hårt o säger MIN. Lite små gulligt.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Här är jag fortfrande hemma med en dotter som inte alls vill sova .
    Barnvakten har sovit dåligt så det blir inget av det . Vilket resulterar i att det inte blir nått IKSU spa heller Men middag blir det iaf . På lottas. Blir smaskigt.

Milla: Cornelia säger min o så kramar hon saken hon håller i liksom. Inte mig eller så.
    Men det är gulligt det oxå.

Vad duktiga ni alla är, sitter just nu och funderar hur jag ska göra. Med kroppen! IKSU känns långt bort, Går ju ingen buss förbi där för mig o gå nu nja... Får grubbla lite på det där. Så fort snön är borta går det ju att cykla dit men nu.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2008-01-04 12:15:44 följande:
    Det låter ju som att Wilmas är ett bra och mysigt ställe, kanon!Sussie, trist, men ha så trevligt ikväll iaf. Åh, Lottas *dregel, dregell*Nu ska jag äta lunch.
    Är totalt opepp så vi får väl se.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

sofia: Så göra Cornelia oxå när hon ska kissa. Ta papper och torkar, kastar i toan .flera gånger om!

Dig ska jag älska var endaste dag. Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie
    Sofia. Oj det påminner så grymt mycket om Cornelia oxå. Hon är oxå så grymt nyfiken hela tiden och ska fingra på ALLT . Jättejobbigt. Men men det är väl så en tid nu.

Vad är det för katt? Vill veta allt?

Sara: Spännande och höra hur det går med att ta bort spjällisen

Milla:
    Låter som en mysig dag!

Annika: Heja er! Är grymt imponerad.

Här har vi en tjej som inte sover. Verkar hur pigg som helst .

Hoppas ni hade det bra på kalaset, vad fick Alice?
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Soff: Oj vilken liten goding. Vad ska han heta?

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
Svar på tråden Mina goa vänner!