Mina goa vänner!
Annika: har mina pengar oxå kommit in?
Annika: har mina pengar oxå kommit in?
Nu först har jag hunnit läsa vad ni skrev kring nyår. Så en del av er firade nyår ihop. Kul för er. Känns som jag missar allt kul nu för tiden. Visseligen var jag bortrest, men ändå. Jobbar nästan varje helg, är så less på det. Fast jag trivs med jobbet. Måste bara hitta nåt annat. Hatar arbetstiderna.
Nu ska jag gå och sova.
God natt
Anna: Vad spännande. Ska bli kul att se.
Sussie: Lät supergott.
Idag har jag varit på käkgymnastiken. P skjutsade dit mig, och tror ni inte att Tindra somnade i bilen sen, Så då var det omöjligt att få henne att sova sen. Hon är fortfarande vaken.
Tindra sover nog 12 timmar/dygn
Nu blir det ett sent mellis
Annika: Vad tråkigt angående jobbet. Skickar en kram. Vet hur det känns med en gnälligt barn. Vi ska åka och köpa minneskort till vårt ps nu.
Agneta: Hördes mysigt att gå och fika med andra blivande mammor. Väntar dom oxå andra barnet?eller är det olika.
Vi hörs.
Hej tjejer
Nu har vi plockat undan julen, dock står kartongen med julgranen kvar här i lägenheten, har inte orkat gå ner till källaren med den än.
Har ingen aning vad jag och Tindra ska syssla med idag. Är väldigt uttråkad, men det bli en promenad iallafall. Ingen som vill komma hit och fika eller äta lunch? och sen ta en promenad?
Anna: Fin tatuering. Skulle dock aldrig våga göra en, är aldeles flr rädd för smärta.
Sussie: Fint hus. Vart ligger Norsjö?
Att det aldrig slutar snöar, blir galen. jag som tänkte gå en promenad när Tindra ska sova. Tänkte handla lite fredagsgott, men att gå till kvantum känns inte så lockande, även om jag skulle behöva det. Blir nog en prommis till lillaffären.
Nån som har bra tips på nåt gott och nyttigt att äta ikväll(alltså nåt snacks)
Har var det lugnt. Det blev en tur på lillaffären. Det var nog jobbigt. Det var mycket snö på vägen och blött och kletigt var det oxå.
Till middag idag blir det iallafall ett recept från en av våra recepttrådar, kyckling med salsasås, creme fraich och ost + nachos. Blir ändå onyttigt ikväll,går aldrig att stå emot, fy på mig, godis och pop corn.
Nu blir det mellis.
Annika: Hur gick det på basmötet?
Anna: Hur känns det med tatueringen idag?
Ska aldeles strax äta. Är så otroligt hungrig.
Annika: Vad skönt att du slipper söka jobbet i stockholm. Det verkar lösa sig till det bästa.
Angående att Nellie äter chips, så brukar Tindra faktsikt oxå få smaka godis på helgen, så isåfall är vi lika "dåliga mammor båda två. nä, men allvarligt, tycker att barn oxå ska få helgmysigt oxh godsaker.
Anna: Härligt att du är nöjd med tatueringen.
Kan tyvärr inte hitta på något imorgon, inte under dagen iallafall,jobbar till 14:30.
Jag är jättesugen på att börja på något helt nytt. Är less på allt. Börja plugga eller nåt. Är ruskigt sugen på att börja skriva igen, hade varit kul att gå en skrivarkurs men det verkar inte finnas nån här i umeå.. suck. Har ju en dröm att bli författare.