• Liloot

Mina goa vänner!

Annika: Men jag måste ju ha det på lördag hahaha. Annars kommer det bli en misslyckad kväll! I'm sure of it! Ska kika in på BS och se vad som finns!

Nu väntar sängen!
    TJing!
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot

Kikar bara in en snabbis!

Ikväll blir det lugna gatan skulle jag tro. Let's dance och ett glas vin låter som en utmärkt idé.

Hittade ett jättefint läppstift på Body shop! Tack för tipset Sara

Sara: Hoppas du får bra reaktioner från föräldrarna! Strongt av dig att sätta ner foten! *kram*

Annica: Tycker verkligen att P verkar skum. Att han börjar tjafsa om du vill gå till en psykolog och kalla det kokodoktorn (det hade han väl sagt tidigare nångång?!). Det låter helt sjukt omoget. Stå på dig om du känenr att du vill prata ut med nån! Han måste ju vilja att du ska må bra?!

Annika: Kul med shopping Jag har också shoppat lite idag! Läppstift, skor och ett par benvärmare Hemlis Trodde aldrig jag skulle köpa ett par såna, men nu är det gjort Blir nog fräsigt till imorgon kväll med högklackade skor till

Nu ska vi och handla lite!

• Liloot
    Sofia: hahaha, melodifestivalen slutar ju typ halv tio. Så den ser man ju på förfesten *daaah*
    Skönt att få skriva av dig lite

Annika: Jo, så småningom går det nog att lösa med den färgen. Men inte nu på engång. Eller det GÅR ju, men då är det en hel del avfärgning och infärgning och slingor efter det som gäller. Och det är nog inte att rekommendera just innan ni ska till thailand... håret tar ju endel stryk där också.
    Jag har vaxat benen, och det blir bättre ju längre håret är. Det kan vara på gränsen nu för dig. Hon jag gick till rekommenderade att man gjorde om det typ en vecka efter för att få bort alla hår som var för korta första gången man gjorde det. Håren växer ju olika beroende på när dom "ramlade av" benen. Så en del små strån kan ju ha lostnat (ööh, stavas?) dagen innan du vaxar dig och då växer dom ju ut direkt. *förklarar* Men du kan ju göra det direkt du kommer till thailand igen så borde det bli perfa Och det gör inte ondare än att föda barn eller tatuera sig
  • Liloot

Måste bara få skriva... Johan ska på nån datakurs med jobbet på torsdag, på ALLA HJÄRTANS DAG! Skrikandes Hur idiotiska är dom som lägger kursen på dne dagen?!?! VA!  Dom kan ju omöjligt ha några fruar eller flickvänner dom som ordnar kursen! Eller så har dom nå gammhaggar som dom inte vill sitta hemma med på alla hjärtans dag. Äsch, jag får ha alla hjärtans mys med Thea

• Liloot

haha, SUPERkort var väl att ta i på dig Sofia Räcka ut tungan Du har ju längre än jag ju

Jag har gjort mig iordning för kvällen nu, ska ringa mamma som ska komma och skjutsa mig ner på stan! Ska ta ett kort så ni får se hur snygg jag är ikväll Älskar att klä upp mig, var länge sen jag fick göra mig så här tjusig!

• Liloot

Hallå!

Sara: Jobbigt att vara sjuka allihopa Hoppas ni piggar på er!

Sussie: Va tråkigt Beklagar.

Annika: haha, är inte så farligt bakis idag faktiskt. Lite trött och seg, men det är väl som det ska vara om man haft en helkväll ute

Var på Coverclub igår, det var sådär. Var ute med lite fel folk tror jag, så det vart lite halvsegt. Saknade Mona. Hon skulle följt med oss ut, men hon va helt knäckt av jetlag:en. hon kom ju hem från thailand i fredags. Men vi ska nog hinna med att ta igen det nångång

Melodifestivalen är ju ett stort SKÄMT! Christer Sjögren?! Och Suzzie Tapper var bara skräp! Michailof gled förbi obemärkt. E-type och Poodles va bra! Och Amy och Velvet var också bra! Synd att velvet inte gick vidare alls, tyckte den va riktigt svängig Kommer nog att spelas en hel del på Rix skulle jag tro.

Hann aldrig ta något kort på mig själv igår, mammsen kom just när jag skrivit klart. Ni får se mig snygg IRL nångång istället

• Liloot

hahaha, vilken söt tant

Har just lämnat Thea på dagis. Jag börjar elva, så jag ska snart bege mig.

Är det inte typiskt att det ska vara sånt här finväder när man jobbar? Kunde det inte varit så här fint i helgen istället? *muttrar*

Ha det bra idag tjejer!

• Liloot

Hej på er!

Sussie: Va tråkigt att du är så ledsen Gulle Conne som bryr sig om sin mamma Skickar massa kramar!

Sara: Tyckte det där Lostavsnittet var så där. Man fick ju iofs en liten tillbakablick och lite förklaringar hur allt hänger ihop, men inget man MÅSTE se.
    Har aldrig gett Thea någon medicin (förutom alvedon), så jag har inte mycket råd att komma med hur ni ska få henne den... men tvångmetoden låter "lättast".

Annika: Klart hon får följa med Nemas problemas!

Ikväll har jag haft första provet på mattekursen. Kändes helt okej faktiskt. Det gick nog ganska så bra. Får tillbaka provet om en vecka, det ska bli spännande!

Imorgon är jag LEEEEEEEEEEEEDIG! Så skönt Har ju jobbat heltid dom senaste veckorna, och gud va skönt det ska bli med en ledig dag mitt i veckan. Det är ju guld!

Natti!

• Liloot

eller jooo... Thea fick ju penicillinkur näre hon hade blivit kattrivet... den måste ju varit flytande? Vi gav nog den med spruta tror jag. Men hon var ju så liten då så det gick nog lättare då än det skulle göra nu.

• Liloot
    Sussie: Oj va långt bort begravningen var Brukar den inte vara inom nån vecka efter nån gått bort? Eller jag vet inte, kan inte sånt, men det kändes långt bort med en månad.
    Du får ju avgöra själv hur du vill göra på lördag, det känner du bäst om du orkar och har lust. Hoppas det känns bättre snart!

Jag och Johan var och åt lunch idag, sen skjutsa johan ner mig på stan. Tänkte gå och strosa lite i affärer. Men Thea bara SKREK och var helt tokig. Hon skulle inte sitta/sova i vagnen, skulle gå själv. Men det går ju inte när man är på stan. Så johan fick hämta oss på stan, så det blev inget av det.

Nu sitter jag på johans jobb och segar, Thea somnade ju såklart på två sekunder i bilen.
Svar på tråden Mina goa vänner!