Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Jag förstår absolut vad du menar. Jag är också rädd att skaffa barn av fel anledning. Typ att man inte trivs på jobbet eller tror att ett förhållande ska bli bättre men jag är övertygad om att allt blir fel om man gör så.

Älskade unge!

Annika: Fy vad less jag skulle bli! Duktig du är som tränar.

Jag har inte aaaalls kommit igång än. Har lagt all energi på jobbet senaste veckorna men jag hoppas det löser sig nu när jag är inskolad och klar och känner att jag får kläm på det här. Så där är det alltid för mig. När det är något nytt på gång så är det mina sunda vanor som ryker först! Konstigt...

Älskade unge!

Barnskötare skulle jag absolut kunna jobba som ett tag tror jag. Det blir nästa jobb jag ska söka när jag är less på undersköterskejobb

Camilla: Förvånad

Älskade unge!
    Pingulina skrev 2008-01-15 12:14:09 följande:
    Sara (eller någon annan?), det råkar inte vara så att du har en bok som heter "Värdegrunden - finns den?" liggandes hemma nånstans? Behöver den till kursen jag ska läsa och jag vill INTE köpa den.
    Jag har kvar den i någon kartong tror jag!
    Älskade unge!

Självklart! Tar med den på lördag om jag hittar den men jag är ganska säker på att jag har kvar den!

Älskade unge!

Vad var det förs kurs du skulle läsa?

Älskade unge!

Haha Nummer 1000

Älskade unge!

Vet inte vad Sv2 betyder men Sh står för Samhällskunskap och Nk för Naturkunskap. Du måste alltså ha läst de kurserna på gymnasiet eller läsa dom på Komvux.

Älskade unge!

Jo svenska är det såklart men vad står 2:an för? Så vitt jag vet läste vi bara SV A B C. Kan det ha något med invandrarsvenska att göra?

Älskade unge!

Ja man behöver väl antingen eller så det spelar ju inte så stor roll vad det betyder.

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!