Mina goa vänner!
Jag förstår absolut vad du menar. Jag är också rädd att skaffa barn av fel anledning. Typ att man inte trivs på jobbet eller tror att ett förhållande ska bli bättre men jag är övertygad om att allt blir fel om man gör så.
Jag förstår absolut vad du menar. Jag är också rädd att skaffa barn av fel anledning. Typ att man inte trivs på jobbet eller tror att ett förhållande ska bli bättre men jag är övertygad om att allt blir fel om man gör så.
Annika: Fy vad less jag skulle bli! Duktig du är som tränar.
Jag har inte aaaalls kommit igång än. Har lagt all energi på jobbet senaste veckorna men jag hoppas det löser sig nu när jag är inskolad och klar och känner att jag får kläm på det här. Så där är det alltid för mig. När det är något nytt på gång så är det mina sunda vanor som ryker först! Konstigt...
Barnskötare skulle jag absolut kunna jobba som ett tag tror jag. Det blir nästa jobb jag ska söka när jag är less på undersköterskejobb
Camilla: 
Självklart! Tar med den på lördag om jag hittar den men jag är ganska säker på att jag har kvar den!
Vad var det förs kurs du skulle läsa?
Haha Nummer 1000 ![]()
Vet inte vad Sv2 betyder men Sh står för Samhällskunskap och Nk för Naturkunskap. Du måste alltså ha läst de kurserna på gymnasiet eller läsa dom på Komvux.
Jo svenska är det såklart men vad står 2:an för? Så vitt jag vet läste vi bara SV A B C. Kan det ha något med invandrarsvenska att göra?
Ja man behöver väl antingen eller så det spelar ju inte så stor roll vad det betyder.