• Tuttie

Mina goa vänner!

mamma till Viktor skrev 2008-01-05 20:39:02 följande:
    Haha ingen aning men Peter tycker han ska heta Leif så han får kalla honom Leffe = NEJ TACK!
    Stencoolt juh!

Eller KarlKerstin.. KK *skratt*
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie
    mamma till Viktor skrev 2008-01-05 20:47:49 följande:
    Sussie: Glömde svara på det du skrev om Conne.... Nej det är verkligen inte kul. Speciellt jobbigt om man ska hälsa på någon som inte har barn. Ikväll när vi var hos syrran så hann han välta ut ett vinglas över den vita mattan, he sönder ett vägguttag!! och slå omkull en prydnadsvas med stenar i (som tur var höll den).
    ajdå..Nej verkligen inte kul.

Nu ska vi se film.
  • Tuttie

Vi har oxå varit ute och åkt pulka med Cornelia på förmiddagen. Skönt men kallt.

Cornelia har kommit in i en fas då hon inte vill somna på dagen är hur pigg som helst, blir liksom inte trött förns vid 15 tiden, vilket blir helt fel. På kvällarna så somnar hon bra men vaknar vid 00-tiden och vill in till oss. Går inte att få henne att somna om i sitt rum Lite jobbigt.

Ser fram emot nästa helg, då vi får sova en hel natt utan att bli störd Generad ...

Annars har vi lite små ärenden, ringer dej Annika och ser om ni är hemma senare under dagen, för att hämta tossorna och lämna boken. Sara, Har fixat mijonären till er Efter magnus pik sist Nej då skojas bara hade glömt bort det. Kanske tittar över med den oxå.

• Tuttie
    Sara:

Ja vi kanske ska testa barnvagnen. Men nu börjar ju dagis så då blir det nog ändring på det. Hoppas jag
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2008-01-06 13:31:24 följande:
    Sara, bak i ryggen under "kläderna" ska det finnas en knapp.Sussie, vilken tid tänkte ni komma förbi? Vi ska iväg och hälsa på kompisar nu när Nellie vaknar, men jag kan lägga ut tossorna i brevlådan och så kan du ju sätta in pengar på mitt konto istället, går det bra? Och jag behöver inte låna boken för jag har laddat hem den som ljudbok så jag har nåt att lyssna på när jag är ute och går
    Ja jag vet inte kan ine säga nån tid. Men lägg ut dom så sätter jag in på ditt konto.
    Smart att ladda hem som ljudbok, kanske så jag ska göra ed dom 2 första... Bra idé.

Tonfiskröran..OJ vad gott det lät. Verkligen! Tror vi ska äta det ikväll.... Eller det kanske är lunch bara..?
  • Tuttie

Soff: Är "nästan" sugen på en katt till, bara för att få döpa den till Leif..Det är ju skit coolt juh! heja peter!

• Tuttie

Sara: Åh jag skulle oxå vilja göra gå på sån gympa. Synd att det var på teg, är ju lite långt. När man inte har körkort.. Vilka tider är det? Måste man köpa kort eller kan man gå enstaka gånger?

Heja Moa... Säger ju att hon är super på att lägga pussel och 6 bitars utan knoppar..Heja heja

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-01-06 17:48:59 följande:
    Tack för skivan, Sussie Vad vill du ha för den?Gympan är 19:30. Jag vet inte riktigt hur det funkar, men det kostar 500 kronor för en termin i alla fall, och det är pengar jag känner att jag kan "chansa" att lägga ut. Jag antar att man får prova nån gång gratis först, och då känner jag förhoppningsvis om foten klarar det eller inte. Men det finns säkert nån gympa i närheten av dig, det brukar ju vara på lite olika platser. Kolla Korpens hemsida.
    Inget Sara. Det bjuder jag på
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-01-06 17:48:59 följande:
    Tack för skivan, Sussie Vad vill du ha för den?Gympan är 19:30. Jag vet inte riktigt hur det funkar, men det kostar 500 kronor för en termin i alla fall, och det är pengar jag känner att jag kan "chansa" att lägga ut. Jag antar att man får prova nån gång gratis först, och då känner jag förhoppningsvis om foten klarar det eller inte. Men det finns säkert nån gympa i närheten av dig, det brukar ju vara på lite olika platser. Kolla Korpens hemsida.
    Vad har dom för hemsida.
  • Tuttie

Annika:Tack för tossorna, vad har du för konto nr ?

Svar på tråden Mina goa vänner!