• Liloot

Mina goa vänner!

Sara: Usch va tungt. När det dessutom var en "problemklass" sen tidigare. Hoppas ni får bra hjälp till klassen med kurator och så...

Jag är på johans jobb, skulle egentligen gjort Annika snygg ikväll. Men klant-Andreas hade tydligen råkat åka med bilbarnstolen till ö-vik Men jag och Thea är här nu istället, skönt att få träffa henne lite extra ikväll

Nu ska jag få "min" nya bil. Den här gången blev det en Suzuki Swift, jääääätteliten bil Får knappt in vagnen, måste vika ner baksätet och sätta vagnen rakt in. Men förhoppningsvis behöver jag inte ha den allt för länge. Jag vill ha en 9-3 kombi nästa gång, ska bearbeta johan lite extra, så kanske jag "får" en till sommaren

Thea är alldeles kladdig i ena ögat... bara det inte är någon ögoninflammation!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot
    Sussie: Har ni kollat på Malmö aviation? Vi betalde 884 kr för alla oss tre, en väg. Men då ska vi åka mitt på dagen på en torsdag, det kanske är dyrare andra tider? Vi bokade typ en månad innan...

Sara: Jag VET! Kommer längta ihjäl mig till nästa avsnitt! Det är ju så sjuuuuukt bra! Det riktigt kliar i fringrarna att ladda hem nästa avsnitt direkt, men samtidigt är det ju skoj att ha något att se framemot
    Hoppas du blir friskt till lördag!!!

Thea har nyss somnat.. Fundersam Vi får nog byta tillbaka till spjälisen, det funka inge bra med nya sängen, hon får liksom ingen sovro att ligga kvar. Hon ska bara klättra upp hela tiden. Har jag tur kanske hon sover lääänge imorgon, när vi är lediga
  • Liloot

Hej på er!

Camilla: Hoppas att det inte är något allvarligt! Det ska nog gå bra ska du se! *kram*

Sara: Har aldrig hört talas om det klädmärket, men det lät spännande!

Sofia: haha, Thea älskar godis! (tyvärr )

Annika: Oj va Nellie pratar mycket! Duktig tjej!
    För mig spelar det faktiskt ingen roll om vi skjuter upp det. Det hade ju varit kul om alla kunde vara med!
    Thea har dessutom blivit sjuk, så det är väl risk att jag drar på några bacillusker också...

Thea är kladdig i ögonen och har feber. När jag hämtade henne på dagis idag så sa dom att hon inte varit sig själv idag, ätit dåligt och varit gnällig. Hon va kokhet kände jag, så jag tempade när vi kom hem, 39,4. Så det är ju inte så konstigt att hon är hängig. Hon har faktiskt redan somnat. Vi får väl se om det är för kvällen eller om hon vaknar senare och ska härja. Hon satt i soffan och somnade där, så jag bar över henne till hennes säng och hon fortsatte sova. Kanske ska försöka klä av henne lite kläder...
    Hänger febern ihop med en ev ögoninflammation??

Annika (igen): Hur ska vi göra med klippningen imorgon? Ska vi avvakta och ta det till veckan istället kanske? Du får bestämma!

Nu kom johan hem, så vi ska käka middag i lugn och ro Sen blir det Let's dance och mys!

• Liloot

Haha, Sofia, du har lärt dig hela texten

Thea har så rolig betoning på sina ord. Alla ord som innehåller P i mitten sätter hon P:et längst fram. Chips blir Piss och Snippa blir Pissa.  Annika, är det vanligt att dom kan göra så ibörjan?

Ja, visst är dom för underbara i den här åldern. Förutom när man vill göra något som JAG vill, hon hon vägrar! (typ gå på stan ) Då blir jag toookig. Men jag älskar när man är hemma och bara myser nu

Annika: Sms:ar dig om imorgon!

• Liloot
    Sara: Haha, ja ibland kan teven vara bra att ha

Thea ser inte så värst mycket på teve. "Bompa" kan hon se typ 5 minuter, sen är hon less. Har köpt nån Muminfilm och en Babar, men dom har inte riktigt fastnat för. Ibland skulle det vara ganska skönt om hon kunde sitta en längre stund så man hann göra lite grejor.

Annika: Vassegooo

Febern verkar vara borta, har inte kollat något idag, men hon känns inte varm och är pigg som vanligt. Så förhoppningsvis var det något kortvarigt.

Vi bjöd hem Mona och Peter ikväll på middag. Ska bli mysigt Dom kommer nog snart!

Nu ska jag nog hälla upp ett glas vin.  Puss på er!
  • Liloot
    Sofia: *hoppar och studsar* Klart ni ska flytta till Röbäck Hade ju varit skitskoj ju! Men det är klart, det blir ju dyrare, men man tjänar ju igen en heldel i bensinkostnader... Dom där radhusen är riktigt fina faktiskt! Det är bara synd att just den där ligger ju längst ut mot skravelsjövägen, det är ju mysigare här inne där vi bor

Sara: Oj, det va inte lite du jobbat!

Vi hade riktigt trevligt igår, Mona och Peter åkte hem vid två tiden. Thea va uppe mellan 01-02.30, sen sov hon till halv elva imorse, så det va värt att ha henne uppe i natt då tycker jag
    Vi satt och spelade Ombytta roller, det blev revange (hur stavas det??!?!?!) på revange och jag och Mona vann tillslut

Vad ska man hitta på idag då? Känns som att man skulle vilja ta sig ut en stund iaf...
  • Liloot

revansch såklart! Generad *känner mig korkad*

• Liloot
    mamma till Viktor skrev 2008-02-17 13:08:31 följande:
    Anna: Vad har ni för hyra?
    Tror vi ligger på strax under 6000 med bilplats. +el och lån ligger vi på drygt 7500/månad. Helt okej tycker jag.
  • Liloot

Hej hej!

Ska snart gå och lämna Thea på dagis, sen är det jobb! Ikväll är det lektion, ska få tillbaka provet. Ska bli riktigt spännande! Hoppas bara att det har gått så bra som jag tror

Ha en bra dag alla!

• Liloot

Hej hopp!

Annika: Ha så uuuuuuuuuuunderbaaaart!!! Du kan ju kika in på nåt internetcafé och göra oss avundsjuka med en lägesrapport

Camilla: Björken? Är det den vid sjukhuset? *nollkoll*

Annica: Hoppas du mår bättre snart. Är det något som hänt, eller bara allmänt deppig? Kram till dig iaf!

Jag har glada nyheter! Jag fick MVG på provet, och inte nog med MVG; ALLA RÄTT! Helt sjukt! Tror läraren var ganska impad faktiskt Bara ladda med nya tag, nästa prov är direkt efter sportlovet!

Nu ska jag slappa i soffan, johan har innebandymatch!

Svar på tråden Mina goa vänner!