Mina goa vänner!
Idag har jag varit så duktig med mitt promenerande
Är uppe i över 12.000 steg nu (jag har som mål att gå minst 10.000 varje dag)
Gick bl a en sväng till Hedlundaskolan för att se hur lång tid det tog (ca 20 minuter) för jag hoppas att jag ska känna mig motiverad att gå fram och tillbaka. Sen var jag ju "tvungen" att gå ner på stan en sväng och där blev det en mössa och ett par vantar till Moa.
Gick också in på Sagolika och "sa upp mig". Jag ska jobba på lördag och så ska jag jobba lördag om två veckor, om chefen inte hittat nån ny innan dess, vilket jag hoppas. Men jag ville vara schyst så jag sa att jag jobbar tills hon hittat nån annan.
Annika:
Jag beställer från www.postfoto.se Jag har tredje Millenium-boken så du kan få låna den om du vill, jag är ju bara halvvägs i första. När mamma skulle köpa dem (fick i julklapp) sa bokhandeln hon var in på att det inte var bestämt när den skulle komma i pocket?
Så mamma frågade mig hur jag ville göra (jag visste att jag skulle få dem). Jag är ju en pocket-lover utav rang, men jag insåg att jag ville läsa alla på en gång så jag tog den fast den är inbunden. Den lär ju dock bli tjock som pocket, nu är den på 700 sidor!
Jag är verkligen glad att jag slipper Arbetsförmedlingen när jag läser vad du skriver, Annika
Ska jag vara ärlig så känns det just nu riktigt spännande inför mitt nya jobb faktiskt
Det handlar ju mycket om vilken inställning man har och just nu försöker jag peppa mig själv med positiva tankar så för tillfället känns det jätteroligt att bli lärare igen ![]()