• mysia

Mina goa vänner!

Sussie: Kollade en gång till på mitt schema och sista helgen i februari är jag oxå ledig. Så vecka 5 eller vecka 9 passar det för mig. Hoppas ni bestämmer er för någon av dom helgerna. Skulle vara så kul, det var längesen jag kunnat hitta på något med er alla.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-01-16 10:57:36 följande:
    Dags för lunch... Vet dock inte vad jag ska göra.. Makaroner och tonfisk i vitlökscreme fraich kanske
    Lät gott.
    Tror säkert många är intresserade av party. Sätt ut en förfrågan på den andra tråden.

Jag ska oxå äta lunch nu, rester från gårdagens middag italienska köttbullar och pasta.
  • mysia

Annika: Vad roligt att det verkar lösa sig med jobb.
    Ja, vi äter nästan alltid lunch 11, ibland kring 11:30. På dagis äter dom oxå den här tiden. Tindra är alltid trött vid halv tolv tiden, så då blir det att äta denna tid och det är som om min mage är inställd att vara hungrig 11, oavsett om Tindra är hemma eller inte.

• mysia

Jag försöker reservera biobiljetter, men man måste ha Adobe Flash Player 8 (eller senare) för att kunna boka biljetter, men när jag försöker skaffa det, så funkar det inte. Så irriterande. Men jag får hoppas att det finns biljetter på lördag. Vi måste ju ha längst ut längst upp och det brukar väl inte vara så populärt att sitta långt ut va?

• mysia
    Pingulina skrev 2008-01-16 12:03:41 följande:
    Nu har jag målat väggarna i tvättrummet så nu ska jag äta lunch *magen kurrar*
    Bra jobbat. Vilken färg blev det?
  • mysia
    Pingulina skrev 2008-01-16 12:15:05 följande:
    Annica, det blev helvita väggar och sen ska väggen längst in få gråa och svarta ränder på sig, horisontella ränder.Annica igen, ingen aning om platserna är populära, kanske bäst att boka iaf.
    Låter fint. men det går ju inte att boka på internet. Får kanske gå dit, för ringa vägrar jag göra. jag är för tragiskt, jag vet, men jag pallar det bara inte. Det är klockan 13:30 bion är så jag får för mig att inte så många går på bio då, men man vet aldrig.
  • mysia

Tack Sussie. ja,det är inte kul. varje gång jag ska ringa nånstanns måste jag springa på toaletten flera gånger. Alltså när jag ringer till folk jag inte känner.

camilla: Skönt med egentid. Tips inför intervjun: Förbered dig på frågor som kan tänkas komma, tex,"varför ska vi anställa dig?" Klä dig i kläder som du känner dig bekväm i. Sitt avslappnat. Hmm,kommer inte på någon mer just nu. Lycka till.

har precis duschat, så skönt att ha det gjort. Det går ju inte precis lika bra när Tindra är hemma, och jag vill ju vara duschad till ikväll då vi ska på födelsedagskalas.

• mysia

Sitter här och skrattar. tänk så fel det kan bli, fast dom försöker. Tindra har börjat med nåt konstigt. Annika, du kanske kan förstå vad det beror på. Vissa ord hon säger som slutar på t, upprepar hon, alltså hon upprepar bokstaven t, tex ost tttt eller katt tttt. Förstår ni vad jag menar? Låter gulligt, men jag skulle vilja veta varför hon gör det.

Vi har just ätit mellis. har varit lite orolig för Tindras aptit, hon har ätit dåligt dom senaste dagarna. Hon åt tydligen bara majs till lunch, så det känns bra att hon åt nu iallafall.

• mysia

Jag skickade ett mail till viva vägledning, och det finns platser kvar till NK A, så om jag bara kom in med betyg så kunde dom anta mig till kursen. Så nu måste jag leta fram mina betyg, antar att det är betygen från gymnasiet. Känns spännande, men samtidigt blir jag nervös.

• mysia

Agneta. tråkigt att inte kunna äta så mycket. Vad skönt att Alice börjat äta igen.

Nu ska jag börja med middagen, sen far vi till farmor och farfar och sen vidare till Tindras farbror och faster för kalas.

Svar på tråden Mina goa vänner!