-
Det var faktiskt ett barn i luciabilagan. Blev själv förvånad för det är ju väldigt ovanligt. Men Dunder är ännu ovanligare och vi har kollat statistik i både Finland och Sverige och det finns snäppet fler SlotteEmeraldy skrev 2007-12-12 22:16:37 följande:Annika:Såg namnet Slotte häromdagen i tidningen... Vad var det? Nåt luciabarn kanske? Eller nåt barn som fyllde år? Minns inte. Men det kan ju inte vara så vanligt hur som helst?
-
Sara, låter inte som att det kommer bli några problem med att Moa äter frukost på dagis istället för hemma.
Nu när Nellie harvarit sjul och sovit dåligt på natten så har hon börjat sova så länge på mornarna så vi måste väcka henne vid 07 för att vi ska hinna till dagis i tid. Jättetrist och hon blir arg som ett bi. Men då får hon ju en flaska mjölk precis när hon vaknar och se äter hon litelite frukost på dagis. På helgen äter hon inte så mycket frukost förutom flaskan, kanske lite macka eller nån frukt.
-
A är inte hemma än så jag sitter nog ett tag till Sofia! Fast jag är bra sugen på att lägga mig och läsa min bok.
Camilla, har det blivit bättre nu då mellan er? Kan förstå er så väl att det tär på förhållande när N jobbar så mycket.
-
Fick jag 100??
-
JAAAA!!

-
HAHA Sofia!!
-
Det stavas inte prenemurerar i alla fall *fniss*

-
Roligt att "pratas" lite mer för en gångs skull, är ju så sällan jag är med och träffas IRL nuförtiden så då får det duga med lite nätkontakt
Sofia, jobbar du mycket i julhelgen eller?
-
Ja, det har väll alla? Inte ni eller?mamma till Viktor skrev 2007-12-12 22:29:30 följande:Har alla Lucia på dagis imorgon? -
Trodde att alla hade nån typ av luciafirande, konstigt. Nån julfest däremot har jag inte hört talas om.
Jo, jag är ledig från och med 21/12 och sen övergår jag till arbetslös.