Mina goa vänner!
Mysigt Sara
Själv är jag singel ikväll, Peter är på hockeyn... Blir lite frukt och lets dance/så ska det låta ![]()
Mysigt Sara
Själv är jag singel ikväll, Peter är på hockeyn... Blir lite frukt och lets dance/så ska det låta ![]()
Haha jag förstår mig inte alls på det där med begagnade kläder
Vissa saker är väl fräschare än andra men det finns ju fasen folk som köper begagnade underkläder!!!
Yes frukt är allt som finns hemma fast jag är då inte sugen på så mycket annat heller så det duger gott ![]()
Camilla: Jag skulle nog titta på allmäntillståndet och om febern stiger framåt eftermiddagen. Är hon pigg och glad som vanligt så skulle jag nog lämna på dagis.
Sara: 1000 kramar till dig och håller tummar och tår att det går att kringgå reglerna på något sätt.
Perellis låt tycker jag är bäst hittills av alla låtar faktiskt! Sen håller jag inte alls med om att det skulle vara en bra deltävling. Tycker nog bara att de två som gick till final var bra resten va som keck
Anna: Lyxigt!
Vi va ju på inflyttningsfest igår. Riktigt kul faktiskt men är lite seg idag...
tjing
Hej hej.
Vi har just kommit in efter en timmas snöskottning *puh*
Har varit på föräldramöte ikväll och fått lite info om allt möjligt.....
Sussie: Vill tipsa om en affär som ligger i gamla Sven & Tages trafiskolas lokaler väst på stan. Det är två sömmerskor som slagit sig ihop och startat den och dom har jäääättefina klänningar. Kul att det lossnar för Conne!
Mitt lilla troll säger ju som bekant inte så mycket men ikväll blev jag riktigt impad faktiskt! Jag satte igång en DVD till honom medan jag skulle laga mat och vid ett tillfälle gick jag ner och hämtade mer ved och när jag kom upp hade han bytt film i DVDspelaren och satt och såg på den istället
Nu blir det lite TV sedan nattinatt.
Anna: Du kan absolut få sommarvikariat utan utbildning men eftersom du inte har någpn erfarenhet kan det ju vara svårt. Prova!
Agneta: Ja det verkar så
Helt sjukt vad nära det är nu för dig/er!
Annica: Haha ni kanske skulle bo kvar ett tag till ändå
Jag tycker faktiskt det är rätt skönt att vara ute och skotta om man har tid till det. Oftast är det det som är problemet... att man inte har tiden alltså...
Sussie: Klart ni ska gifta er i Strömbäck och ha festen på Bygdegården i Stöcke så vi får krypavstånd hem
*åter till jobbet*
Någon som är sugen på ÖF imorgon?
Sara: Glöm inte anmäla till försäkringsbolaget!
Vi har saknat dig Annika :-P
Idag vill jag INTE ha några fler barn. Vi har bråkat konstant sedan vi klev upp! Fick ett utbrott och stortjöt jag med. Blir så jävla less på att han aldrig lyssnar på vad man säger. Klåfingrigast av klåfingrigast, tjurigare än synden och totalt likgiltig inför skäll, tillrättavisningar eller tillsägelser. Vad fan gör vi för fel???!!
Kramar till de sjuka barnen och dess föräldrar.
Lycka till på begravningen Sussie. De går säkert jättebra.
Anna: Ni kan ju komma hit och ta med er Peter och Viktor på utflykt!
Camilla: Ja superdrygt, men tänk på att du inte behöver jobba helgen sedan! ![]()
Hihi Anna ni fick ju "frisk" luft i alla fall
Vet itne hur lång tid det tar från Röbäck till Stöcke men jag tror att det är en rätt dryg bit faktiskt. Är snön kvar nästa helg kan vi väl ta en tur då?!
Sara: Peter hälsade på Magnus idag på Teg men han tror inte att han kände igen honom. Antingen det eller så har han gått och blivit stroppig
Sitter på jobbet.... är som dött här mellan två och tre så jag softar bara lite
Ikväll har vi fjällträff och ska planera fjällresan!
Annika: Krya på er små sjuklingar! Lät sjuuuukt härligt med en stor godispåse
Disco på Matrisen
www.skola.umea.se/images/18.32feb01187db6237c80002992/fem21.jpg