• Liloot

Mina goa vänner!

Ja, här va det lugnt idag!

Själv är jag helt slut, är inte van att jobba så långa dagar och flera dagar i rad

Annika: Hör av mig imorgon om det finns nån lucka över! Tror att det fanns en liten lucka runt två tiden nångång.

Ikväll har jag sett Bonden och Heroes och massa ätit choklad. Mår lite illa. Blää.

Natti på er!

Thea 060514
  • Liloot

Hej hej!

Grattis Sofia Här går det åt andra hållet nu runt jul... men får ta tag i det efter nyår Vi kommer nog gå ut på juldagen. Jobbar ju på torsdagen.

Önskar också god jul till er alla!

Annika: Hur känns det med luggen? Hoppas det känns bra iaf

hmm, var säkert en massa jag skulle kommentera, men kommer inte ihåg.

Hej svej!

Thea 060514
  • Liloot

hihi, söta Moa

och Söta  Vinga Såg förresten på postkodmiljonären igår, då var det en fråga vars fyrön Vinga låg I göteborgs skärgård finns det tydligen en fyrö som heter Vinga. Lite roligt faktiskt.

Annica: Thea kommer också till våran säng varje natt. Kommer inte ens ihåg sist hon sov hela natten i sin säng.

Ikväll blir det bara bingolotto och skriva lite rim på klapparna. Ska städa lite också.

Vi har nåt fel på våran dator hemma, så vi kommer inte in på den. Är på johans jobb och skriver ut bingolotter nu. Förhoppningsvis så kan vi fixa datorn så jag kan effella lite under dessa dagar. Men annars så får ni ha en underbar jul alla!!!! Puss och Kram från oss!

Thea 060514
  • Liloot

Nu äre julafton på riktigt

har spelat bingolotto, vann en ny lott. Alltid något.

GOOOOOOOD JUUUUUL!

Thea 060514
  • Liloot

haha Annika Värsta klappen man kan få

Vi hade också en jättebra julafton. Många bra presenter! Jag fick presentkort på tatuering Har ju velat tatuera mig länge, men aldrig kommit till skott. Men nu måste jag ju få tummen ur Måste bara bestämma mig vad jag vill göra. Har ju velat göra ett kinatecken, men det känns lite passé. Har funderat på oxens tecken.. både jag och Thea är ju oxar... så hittar jag något fint sånt blir det nog det.

Idags ka syrran färga håret på mig och jag på henne, sen blir det utgång ikväll. Får se vars det blir, beror väl på vars det finns plats Är nog rätt mycket folk ute ikväll kan jag tänkte mig.

Kram på er go´ vänner!

Thea 060514
  • Liloot

Va kul med utgång Annika Själv är jag inte det minsta sugen på det idag Var ut igår. Det va faktiskt riktigt kul, men inte lika kul idag...

Har just haft spontan besök av Sofia med familj och ätit hämt-kinamat. Mums!

Ikväll blir det film och lite ost och kex kanske... nån som har förslag på film man kan hyra?

Thea 060514
  • Liloot

Wohoo, vilken snygg-annika i vimmlet

Idag har jag jobbat på förmiddan, sen har jag gjort nagelförlängning och shoppat lite på rean.

Här har vi en mavägrande tjej för tillfället. Hon äter i princip inget förutom välling. Men så har hon lite feber också, så det kanske är det. Hon fick feber igår kväll. Idag har jaginte kollat men hon känns inte varm iaf, men det kan ju komma ikväll. Men jag tror att det är efter sprutan hon fick förra veckan.

Är hon mammsen och ska få middag här, skriver mer senare ivkäll!

Thea 060514
  • Liloot

Hallå!

Har haft fullt upp några dagar, därav lite inlägg från min sida.

Igår kväll var vi på Garaget och åt med johans föräldrar och syster. Gud va gott det va!! Blev sååå mätt! Så mätt blev jag inte ens på julafton

Va fint ni fått det Sussie Ska bli kul att se IRL.

Annica: Man borde väl kunna ladda hem pilatesvideo? Har ni DC så är det nog inga problem att hitta det där. Hoppas ni får PS2 snart!

Vi spelar Wii för fullt varje kväll. Dock nästan inga "Wii-spel". Vi har laddat hem massa gamla spel, så som Super Mario Bros 3, Iceclimber, Mario kart. Skiiit skoj

Sara: Thea vaknar också vid den tiden på kvällarna Fundersam Det är jättetrist, bara att hoppas på att det går över snart. Tänk vilken lycka det kommer att vara när dom sover hela nätterna, varje natt. Längtar.

Idag har vi familjedag. Johan är ledig. Vi funderar på att fara ner på stan... shoppa lite mer kanske Penga mun Har redan bränt nån 1000-lapp på rean. Men oj va mycket jag har fått för pengarna!

Gott nytt år till er alla som jag inte träffar något mer innan nyår!!

Thea 060514
  • Liloot
    Annika: Såg det där Logopedjobbet ute i tidningen idag. Har du tänkt söka?

Sussie: *fniss* Liite impad av hur snabb du var att lägga in bilden. Klockan på bilden är typ 19.44 och inlägget 19.46
    Thea 060514
  • Liloot

Vi har en växasäng i förrådet som är kvar sen jag var liten. Så den ska vi måla upp när tillfälle ges.

Vi har varit och ätit middag hos johans föräldrar ikväll, när vi skulle sätta oss att äta så blev johan helt slut, kallsvettig och yr. Han gick upp och tog tempen, 39.6 grader hade han Fundersam Så vi fick åka hem direkt efter maten. Vi hade ju tänkt att dricka vin till maten och spela spel ikväll och sen sova över. Men men... bara hoppas att det inte är influensan. Vill ju helst inte sitta ensam på nyår. Vi får se hur han mår imorgon.

Så ikväll ska jag se film och äta godis. Johan ska nog gå å lägga sig snart.

Thea 060514
Svar på tråden Mina goa vänner!