• Tuttie

Mina goa vänner!

Sara: Men ni kommer väl inte förns efter 17. DÅ har vi nog farit hem redan.
    Kul att shoppa!

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Ska se tv nu och äta lite chips..*muma*

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    mamma till Viktor skrev 2007-12-13 22:00:07 följande:
    Gokväll!Sara: Är det nollgradigt har Viktor åkpåsen och fleecetröja, vantar och mössa. Är det 10 minus har han hela fleecestället och kanske någon extratröja. Det ska nog vara 15-20 för att han ska behöva overallen tror jag.Är nog rätt sugen på syskon egentligen men det känns som så stort projekt... måste boka tid på KK, få medicin och komma ihåg att äta den flera gånger om dagen i flera månader och fungerar inte det så blir det någon annan grej man måste stoppa i sig. Blää känns bara jobbigt. Det får bli ett senare projekt.... Ja just det ja.. man måste ju knulla också....
    Men Soff, har jag missat nått ? Vad då för medicin. Är så trött nu så det du säger känns helt obekant.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Cornelia har börjat hosta massor fast mest på kvällen och sen tidigt på morgonen. SÅ hon vaknar vid 4,45-5,45 så det är lite tungt. Och idag har hon börjat vara dålig i magen oxå
    Och snorar även en hel del.  Så vi får se om vi kommer imorgon eller inte.

Soff och Annika: Hur mådde era små..Var det nå liknande eller?

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Sara: Har ni provat att byta ut fullkornsvällingen? Vi har ju gjort det och det har blivit en aningensbättre förrutom nudå Antingen är det förkylningen eller så är det tänderna, för hon har båda på gång nu.... För hon skiter inte när hon ätit direkt utan det tar en ganska lång stund.

Till frukost: Cornelia äter ju välling och sen macka och mjölk. Ibland 1st ibland 2st.
    På dagis äter dom, macka,gröt eller fil o flingor. Vilket som verkar gå bra!

Sara igen: Hur mår foten idag?
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 09:04:18 följande:
    Haha, det där spelet var ju beroendeframkallande Jag klarade 14 sekunder som mest men oftast dör jag på 3-4 sekunder
    13,6 sek
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Sara: Fan 19 sek..bra!

Vi kör nu risvälling, tycker den är bättre. Majsvällingen ratade hon direkt. Vi var tvygna att blanda den med fullkornsvällingen ett tag sen gick det bättre men jag tycker risvällingen är bättre. O den verkar godare för C.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 09:33:10 följande:
    Annica:Pratar vi om samma tänder? För Moa har ju redan fått ett par "kindtänder" (jag vet inte riktigt vad de kallas). Hon har i alla fall 16 tänder.
    Cornelia har oxå 16¨st
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
Svar på tråden Mina goa vänner!