• mysia

Mina goa vänner!

Nu har tindra somnat, så nu är det väldigt tyst och lugnt här.

camilla: Vad tråkigt att pilatespasset blev inställt. Vad bra att du blev nöjd med håret. Men Anna är ju oxå väldigt duktig Glad

Tillbaka till tv:n

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Sara: Hoppas du har ork att komma imorgon.

Agneta: Ja,visst är det en bra serie, ska oxå se den. Vad bra att du känner dig piggare. Du kommer imorgon då eller?

Så vad säger ni? Blir det station klockan 19?

• mysia

Sofia: vi kommer inte. Tindra är supergnällig, så då är det inge kul att ta på henne overall och ta ut henne till bilen.

Vet inte varför Tindra blev så sur, vi har varit på öf på fm, och då var hon så glad. Nu ser hon en film iallafall. Snart mellisdax.

Agneta: Mysigt att bebisen rör sig så mycket. Hoppas verkligen du kommer.

Camilla: Håller tummarna att det går bra för Vinga att sova i vagnen.

Sussie: Tråkigt att du inte kommer ikväll, krya på dig.

Anna: Snygga stövlar. Vilket pris!

• mysia

Agneta: Vad roligt att du kommer.Ja,jag kommer att köra bil. Det går bara bra att åka med mig.
    Men då tar jag med mig tröjorna. har för mig att jag har lite tröjor i stugan oxå. Ska försöka kolla där i helgen när jag är där. Men kläderna ligger i gäststugan och risken är att det är för mycket snö för där så jag inte får upp dörren, men jag hoppas att jag ska ta mig in där.

• mysia
    litetknyte skrev 2008-02-28 15:12:45 följande:
    Hihi, Vinga hade legat o surrat i 10 min i vagnen och sen sovit en timme. Det hade gått jätte bra idag och hon ville inte ens gå hem när jag kom. Sköööönt. Ses ikväll tjejer, kl 19 på Station visst?
    Vad skönt att Vinga verkar trivas på dagis. Förstår att du känner dig lugnare nu.
    Japp,station klockan 19 blir det. Inget annat förslag har ju kommit upp.
    Ska bli så kul att ses och surra av sig.
  • mysia

Har precis ätit middag. Tindra vart helt tokig i maten. Itailenska köttbullar med spagetti blev det.
    Blev lite tidigare idag, vill ju orka med att fika massa ikväll.

Sussie: Krya på dig. tråkigt att du inte kommer.

• mysia
    litetknyte skrev 2008-02-28 17:43:55 följande:
    Gaaaaah! Fick så sabla ont i magen efter middagen. Om jag inte dyker upp ikväll så är det därför, men jag hoppas det går över snart...
    Nej, hoppas det går över snabbt. Vad åt du då?
  • mysia

Stort Grattis Sussie. Gud så roligt.  Och vi fl.tjejer är hedergäster va??Flört

Sara: Oj vilket märke. Men skönt att det inte är nån större fara med Moa. ha ett härligt sportlov.

Vi åker till stugan ikväll så jag har fullt upp med att pcka ihop allt. Ska strax hämta Tindra på dagis, ska bara bära ut lite grejer till bilen.

• mysia

Sara: ja precis, nu är Sussie och Anders kändisar, så då kan man ju säga att vi ska gå på kändisbröllop Glad

Sussie: tack för att vi får komma, ska bli så kul. Du kommer att vara en jättevacker brud.
    Stor kram och grattis till er båda.

Nu ska jag ta och bada Tindra och duscha själv. Vi har ju inge vatten i stugan under vintern(vi tar med oss vattendunkar),så det kan ju vara skönt att få ducha innan vi åker.

• mysia

Anna: Lät ju jättemysigt att bada badtunna. Ha så trevligt.

För mig blir det att tända en brasa ikväll och dricka ett glas vin med p när Tindra gått och lagt sig, ska bli så mysigt.

Svar på tråden Mina goa vänner!