• Tuttie

Mina goa vänner!

Camilla: Inte kan jag ha dina stay-ups heller..*skratt* Har ju betydligt kraftigare lår än du. Men tack ändå. Men jag ska ju ner i vikt till dagen D ..  Är så laddad nu.

Vad gav du för din kläning där?

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

kolla in dessa fina kläningar
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-03-03 11:07:17 följande:
    Sussie:Vad spännande att börja planera bröllop Jag brukar kolla på Blocket på brudklänningar, fast jag "aldrig" kommer gifta mig Jag tycker du ska hålla koll på begagnatmarknaden, för det blir ofta billigare än att hyra. Men eftersom du vill ha en blå klänning blir ju utbudet förstås mycket mindre...
    Har insett att jag nog får ge mig där...Har inte hittat en enda blå Men det är okej..Får ha blåa blommor istället.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-03-03 11:09:19 följande:
    Ja, det är ju jättevackert med t ex blått och silver som tema! Åh, vad jag kommer engagera mig i ditt bröllop
    du är så välkommen så att hjälpa till. Tror jag ska fara på affären och köpa nån bröllopstidning sen.

Ska vi gå på stan på torsdag? vi kanske kan smita in på högtidskläder o titta lite. ...
  • Tuttie

Är ju så mycket att fundera på... Tex hur jag vill ha håret så man inte klipper sig kort nu... iom att jag vill ha en snygg uppsättning sen.. Tror jag ska försöka spara ut luggen oxå så det är långt o bra o jobba med.

• Tuttie

Sara: Ja den var verkligen super fin.
    Ja men vi hörs om det.

Då jag vill bli överlämnad till Anders vid altaret så funderar jag på om jag ska be min bror göra det, då jag inte har nån pappa. Hoppas han ställer upp bara.

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-03-03 12:14:28 följande:
    Agneta:Vad skoj med UL Skönt också att moderkakan flyttat sig eftersom du inte vill snittas.Sussie:Haha, ja, det är en del att fundera på Alla mina sömnlösa nätter ligger jag ofta och planerar mitt bröllop, även om jag som sagt inte ens tror att jag kommer bli gift Men det är roligt att drömma, och som jag skrev nån gång tidigare, så skulle jag tycka det vore jätteroligt att jobba som festfixare.
    Du kan nog få hjälpa mig med lite inbjudningar o så.. Är skitkass på det  och från anders får jag nog ingen hjälp
  • Tuttie

Agneta: Kul med nytt Ul. Det är så skoj när bebisen är så stor. Skönt med moderkakan.

Bröllopet ja.. 
    Det är ju så skoj o kolla klänningar, o så vidare. är så skoj.Fast jag vill ju helst gifta mig imorgon *skratt* Vi har ju inte ens satt ett datum än.

• Tuttie
    mysia skrev 2008-03-03 14:31:32 följande:
    Sussie: Visst var det så att ni ville ha ett vinterbröllop? Så mysigt. Jätteroligt att planera bröllop. Behöver du hjälp så finns jag oxå här, precis som Sara. kan absolut tänka mig att hjälpa till med inbjudningskorten, och även med annat.
    Jag kommer nog bolla ideér med er allihopa skulle jag gissa. men tack för erbjudandet
Svar på tråden Mina goa vänner!