• Tuttie

Mina goa vänner!

Cornelia somande före amten idag och sov gott och efter 2 timmar så ville syrran väcka henne så hon hann träffa henne innan jobbet, men C var jättetrött så hon hade nog sovit mer om hon fått. Jag var inne i hennes rit låda och hämtade papper när hon sovit en timme, hon tittade upp o när jag sa fortsätt sov så vände hon bra på sig... snacka trött.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

amten=Maten...

• Tuttie
    litetknyte skrev 2008-03-03 16:26:06 följande:
    Hej hej igen. Sussie – haha, joho, du kan säkert ha stay-upsen.   Jag minns inte vad jag gav för klänningen, tyvärr. Ett par tusen? Jättefina klänningar du hittat. Jag gillar också den med röda blommor på. Om ni ska ha rött som tema blir det ju kanon till. N har kvar sin väst och kravatt i mörkrött om A vill låna i så fall. Jag hjälper också gärna till om jag kan.   Jag har tex kvar filerna med inbjudningar, placeringskort, bordsplacering, vigsel- och festprogram om du vill kolla nån gång. Agneta – åååh så mysigt! Sara  - jag har sett Djävulen bär Prada. Den var sådär lagom lättsamt kul. Typisk tjejfilm.
    VI ska inte ha rött så den klänningen går nog bort.

Men jag tittar gärna på filerna
  • Tuttie
    vill ha en sådan bukett av nått slag. Andra färger o gärna nått silver i.

sånhär buket vill jag ha men andra färger o sen nått sliver i.
  • Tuttie

Godmorgon!

Vad har ni på planeringen idag? Själv vill jag ner på stan... Får se hur dagen utvecklas.
    Cornelia är bättre i magen. Hon har drukigt välling som vanligt på morgonen... Skönt.
    tog en dag extra för att vara på säkra sidan. Vi har så lugnt på fritids iaf.

• Tuttie

Vart inte en av dom 7 som vart utvaldda till jobbet hos polisen Känns så trist.

• Tuttie

Sitter här och grubblar maten till Bröllopet. Även Lokal. Någon som har  nått bra förslag?

• Tuttie

Annica: Jodå nog har jag varit på Bröllopstorget men folk är så extrema där.
    Funderar oxå på om man ska göra maten själv (eller våra mammor typ )

Lokal.. Ja gärna nära kyrkan. O så ska man ju få ta med sig egen alkhol dit så vi kan bjuda gästerna på det.

Vi hade ju tänkt Örträsk men nu är jag mer sugen på Backenkyrkan, men vi får se.

• Tuttie

Camilla: Var ni på Göstas? Dom tar 3500 kr för hyra av logen fredagkväll - söndag inkl städning,porslin. 3000 kr för bussen som rymmer 48 pers

6500 + mat vad kostade eran mat och hur många var ni?

• Tuttie

Kan jag få ringa dej milla?

Svar på tråden Mina goa vänner!