• Tuttie

Mina goa vänner!

Någon som har VF som vet om man kan skicka in "dagens applåd" där som i VK?

Jag har iaf testat och maila dom nu, vill tacka för ett superfint lucia igår. Tänkte att dom behöver få lite respons när dom var ute för första gången.

Vad ska ni ge "era" personal på dagiset?

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 09:57:07 följande:
    Sussie:Vi har inte heller VF. Har er förskola VF eller? Annars kan du ju skicka applåden till VK, det är nog fler som läser den!
    På förskolan har dom VF, så det är därför.

Men vad är det för adress till VKs applåd.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    mysia skrev 2007-12-14 09:58:16 följande:
    Snöboll heter den Köpte den på expo. Den är vit, ganska liten, med glitter på kan man väl säga. Enkelt, vacker och inslaget i genomskinligt papper var den. ifall du vill åka och titta på dom menar jag.
    Nja det var inte så jag tänkte..Utan bara nyfiken. Ger ni 1 till alla eller varsin?

Vi har tänkt ge en (varsin) chokladask nu tror jag.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Min gostjej har lagt sig... Tycket det vart tyst i hennes rum. så nu sover hon. Dumtid men men det är fredag och hon är ju hemma o sjuk.

Gulligt iaf.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 10:12:33 följande:
    Sussie:Oj, då kan hon inte vara pigg Men rart att hon går och lägger sig själv!
    *skratt* Ganska pigg men inte tillräckligt tydligen.. *lill *

Hon hostar jättemycket nu...
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 12:31:55 följande:
    Yack . När jag skulle göra lunch bara vände det sig i magen på mig och jag fick springa på toaletten. Det kom ingenting, men kräkkänslan sitter i halsen så jag fick inte i mig nånting alls till lunch. Moa matvägrade som vanligt så till slut gav jag med mig och gav henne en banan och en clementin. Själv fick jag i mig några clementin-klyftor till slut.Maten står kvar på diskbänken, jag pallar inte att ta tag i det, bara lukten ger mig kväljningar nu.Men innan jag ringer till Lotta på Sagolika imorgon och säger att jag inte kan jobba så ska jag nog ha kräkts hela natten. Jag vill verkligen inte att hon ska tro att jag är en sån som ofta är "sjuk" för att jag inte vill jobba Jag är ju i stort sett aldrig sjuk så det skulle vara så himla typiskt om jag blev det nu Håll tummarna för mig är ni snälla.
    *På lite lätt avstånd*

Krya på dej.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Sara: Ojdå.. Ja jag vet inte, är du dålig imagen oxå? Då skulle jag nog inte chansa... + att jag som kollega skulle inte vilja ha dej där.

Hoppas ni kryar på er.

♥♥Cornelia 060420♥♥
Svar på tråden Mina goa vänner!