Mina goa vänner!
Ja, det får vi verkligen hoppas... han känner sig jättebra nu, men nu har han ju alvedon i kroppen. Då känner han knappt nånting alls...
Ja, det får vi verkligen hoppas... han känner sig jättebra nu, men nu har han ju alvedon i kroppen. Då känner han knappt nånting alls...
Här va det lugnt
Johan mår lite bättre idag iaf, "bara" 38 på morgonen. Men det kan ju bli mer. Just nu ligger han och Thea och sover. Så jag ska passa på att äta frukost i lugn och ro.
Vad ska alla göra idag då?
Just ja!!! Grattis Alice
Hoppas eran dag har varit bra!
Sara: Angående kläder så vet jag inte exakt... antingen klänning eller kjol och topp... eller så blir det mysbyxor och sovlinne
Det återstår att se imorgon.
Alltså, jag blir toookig! Våra grannar här uppe har borrat typ 20 hål i betongväggen ikväll.
Hoppas dom slutar tills thea ska sova.
Ja, visst är den fin?!
Jag har tänkt att göra den längst upp på ryggen, på översta ryggkotan. Typ 5 cm i diameter ungefär.
Sofia: Neeeeej! Hoppas det inte är johan som smittat han.
Lillgubben. Är han väldigt medtagen?
Hej hej!
God fortsättning på er alla! Tack för igår ni som var där! Det va trevligt, men lite väääl nyktert va?!
Snart får det bli en fest utan barn tycker jag, så vi kan släppa till lite
Thea vaknade vid tolvslaget, så då kändes det inte lönt att hinka i sig så mycket mer alkohol.. tråkigt nog.
Idag slappar vi bara. Ska fara å köpa maxmat snart. Mums! Imorgon börjar vårat nya liv
haha... eller efter helgen kanske
Kram!
Hej på er!
Linda: Jag vill jättegärna träffas snart!
Annika: Jobbar på fredag.. till klockan halv tre. Vilken tid hade du tänkt?
Sussie: Har du tagit några kort från min sida? Eller ska jag skicka på MSN?
Vi sparar 100 kr i månaden till thea på vanligt sparkonto, började i höstas. Sen har hon fått lite pengar å så vid födelsedag och jul som vi har på fonder.
Nu ska vi äta middag, bönröra med fläskfilé! Har ätit CK till frukost och lunch. *Mumma*
Har tänkt köra lite kombinderad kur ett tag och se vad som händer.