• Liloot

Mina goa vänner!

Ja, det får vi verkligen hoppas... han känner sig jättebra nu, men nu har han ju alvedon i kroppen. Då känner han knappt nånting alls...

Thea 060514
  • Liloot

Här va det lugnt

Johan mår lite bättre idag iaf, "bara" 38 på morgonen. Men det kan ju bli mer. Just nu ligger han och Thea och sover. Så jag ska passa på att äta frukost i lugn och ro.

Vad ska alla göra idag då?

Thea 060514
  • Liloot
    Sussie: Är det sant?!? :-io Då måste jag nog en extra sväng

Johan mår mycket bättre idag iaf. Han har knappt någon feber alls. Hoppas han mår ännu bättre imorgon.

Annika: Om vi blir hemma imorgon så får ni låna våran, men jag vågar inte lova än. Mina förhoppningar finns fortfarande jag ska få fara på nyårsfest

Jag och Thea har just varit på en promenad till ICA, med bobben. Thea tyckte det va jätteskoj Men det va drygt när jag skulle gå hem, dra bobben samtidigt som jag bar en tung kasse. Inte att rekommendera att köpa 1,5 liters läsk och 3 liter mjölk plus massa annat när man ska bära det hem
    Thea 060514
  • Liloot

Just ja!!! Grattis Alice Hoppas eran dag har varit bra!

Sara: Angående kläder så vet jag inte exakt... antingen klänning eller kjol och topp... eller så blir det mysbyxor och sovlinne Det återstår att se imorgon.

Thea 060514
  • Liloot

Alltså, jag blir toookig! Våra grannar här uppe har borrat typ 20 hål i betongväggen ikväll. Skrikandes Hoppas dom slutar tills thea ska sova.

Thea 060514
  • Liloot

Sofia: haha, ja lite sprit är nog bra mot sjukan

Jag har nog hittat min tatuering nu, Oxens symbol. Men göra om den lite kanske... gillar det skarpt! Har tänkt skriva ut den på en bild och ha filofaxen så jag ser den varje dag och ser om jag ledsnar på den. Så bokar jag nog en tid om några månader

section_zodiac_taurus.gif

Thea 060514
  • Liloot

Ja, visst är den fin?! Jag har tänkt att göra den längst upp på ryggen, på översta ryggkotan. Typ 5 cm i diameter ungefär.

Sofia: Neeeeej! Hoppas det inte är johan som smittat han.  Lillgubben. Är han väldigt medtagen?

Thea 060514
  • Liloot
    Sofia: Hoppas han piggar på sig foooort! *skickar massa antikroppar*

God natt på er!
    Thea 060514
  • Liloot

Hej hej!

God fortsättning på er alla! Tack för igår ni som var där! Det va trevligt, men lite väääl nyktert va?! Snart får det bli en fest utan barn tycker jag, så vi kan släppa till lite Thea vaknade vid tolvslaget, så då kändes det inte lönt att hinka i sig så mycket mer alkohol.. tråkigt nog.

Idag slappar vi bara. Ska fara å köpa maxmat snart. Mums! Imorgon börjar vårat nya liv haha... eller efter helgen kanske

Kram!

Thea 060514
  • Liloot

Hej på er!

Linda: Jag vill jättegärna träffas snart!

Annika: Jobbar på fredag.. till klockan halv tre. Vilken tid hade du tänkt?

Sussie: Har du tagit några kort från min sida? Eller ska jag skicka på MSN?
    Vi sparar 100 kr i månaden till thea på vanligt sparkonto, började i höstas. Sen har hon fått lite pengar å så vid födelsedag och jul som vi har på fonder.

Nu ska vi äta middag, bönröra med fläskfilé! Har ätit CK till frukost och lunch. *Mumma* Har tänkt köra lite kombinderad kur ett tag och se vad som händer.

Thea 060514
Svar på tråden Mina goa vänner!