Mina goa vänner!
Sussie:
Vi har inte heller VF. Har er förskola VF eller? Annars kan du ju skicka applåden till VK, det är nog fler som läser den!
Sussie:
Vi har inte heller VF. Har er förskola VF eller? Annars kan du ju skicka applåden till VK, det är nog fler som läser den!
Jag tror att det är [email protected]. Och så skriver du "Applåden" i ämnesrutan. Finns kanske info på www.vk.se
Sussie:
Oj, då kan hon inte vara pigg
Men rart att hon går och lägger sig själv!
Yack
. När jag skulle göra lunch bara vände det sig i magen på mig och jag fick springa på toaletten. Det kom ingenting, men kräkkänslan sitter i halsen så jag fick inte i mig nånting alls till lunch. Moa matvägrade som vanligt så till slut gav jag med mig och gav henne en banan och en clementin. Själv fick jag i mig några clementin-klyftor till slut.
Maten står kvar på diskbänken, jag pallar inte att ta tag i det, bara lukten ger mig kväljningar nu.
Men innan jag ringer till Lotta på Sagolika imorgon och säger att jag inte kan jobba så ska jag nog ha kräkts hela natten. Jag vill verkligen inte att hon ska tro att jag är en sån som ofta är "sjuk" för att jag inte vill jobba
Jag är ju i stort sett aldrig sjuk så det skulle vara så himla typiskt om jag blev det nu
Håll tummarna för mig är ni snälla.
Men, vad lugnt det var här då
Här är det väl sådär. Magnus ligger och sover i soffan, han mår INTE bra! Själv är jag lite smått illamående, men jag försöker att inte tänka på det
Nu ska Moa och jag gå och duscha.
Min sötsnoppa sitter på toastolen och leker tittut med sig själv i spegeln ![]()
Jahapp, då har jag kräkts
Det positiva med det är att nu mår jag rätt bra när jag fick bort den där kväljningskänslan jag haft i halsen hela dagen.
Måste det vara magsjuka när man kräks (och har diarré...
)? Jag är som sagt "aldrig" sjuk så jag vet faktiskt inte! (Fast sen jag fick Moa har jag, helt utan överdrift, varit mer sjuk än jag varit i hela mitt liv tidigare)
Jag vill ju verkligen jobba imorgon, jag har tillräckligt dåligt samvete som det är. Hur skulle ni andra göra? Om jag inte kräks nåt mer och mår hyfsat? Samtidigt inser jag ju att ännu värre än att jag inte kan jobba vore ju att gå dit och smitta all annan personal ![]()
Sussie:
Nä, det är ju kollegorna (och kunderna) jag tänker på...
Men jag mår så jäkla dåligt över det här!!! Jag är så himla rädd att Lotta ångrar att hon anställde mig, att hon tycker jag är dålig
Vad har ni köpt för skoj?
Jo, den risken finns ju, men om jag mår bra ikväll och inatt borde det kanske vara lugnt..?
FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN ![]()
Jo, fast det smittar ju länge efteråt...