• Tuttie

Mina goa vänner!

Cornelia sover så nu snart ska jag och Anders äta middag o ha vuxentid... skönt att äta middag utan barn faktiskt.

Vi har varit på Hifiklubben o shoppat idag...*fina saker*

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 19:06:57 följande:
    Sussie:Nä, det är ju kollegorna (och kunderna) jag tänker på... Men jag mår så jäkla dåligt över det här!!! Jag är så himla rädd att Lotta ångrar att hon anställde mig, att hon tycker jag är dålig Vad har ni köpt för skoj?
    Ny förstärkare,en radiodel och cddel... Så fint...

Men om jag var du skulle jag ringa o fråga. Kunderna behöver du nog inte bry dig på det sättet, dom kan ju inte skylla på dej.. Det vet ju inte dom. Tänkte mer att om du blir akut bajanödig medans du hjälper nån kund ellerså?
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 19:15:42 följande:
    Jo, den risken finns ju, men om jag mår bra ikväll och inatt borde det kanske vara lugnt..?FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN
    Ja men avvakta till imorgon då..Du kanske piggar på dig. Är magnus oxå magsjukedålig?

Cornelia hostar som fan ikväll nu, låter inge trevligt, låter ont
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 19:18:10 följande:
    Jo, fast det smittar ju länge efteråt...
    Ja men dom kan ju få det av kunden oxå...
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 19:20:17 följande:
    Jo, Magnus är också risig, det är nog bara en tidsfråga innan han också kräks
    Usch! Hoppas du då piggar på dig så  nån är pigg nog att ta hand om Moa.

Middagsdags!
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Godmorgon Sara...

Ja det verkar ha varit fullt party   Synd att vi missade det...

Här vart det party oxå... Kul men oj vad seg jag är.....

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Kul att ni har haft skoj igår...

Är det någon som vet vars man kan köpa som en Plastmatta och ha under matstolen i vardsrummet. Inser att vårat parkettgolv inte mår så bra av allt vatten som åker ur muggen av C ... Har förmig att jags ett sån på ikea men hittar inte igen det.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Godmorgon tjejer.

Anna: Hoppas dr kan hjälpa er idag.

Sara. Kul att du tror att förskolan kommer bli kalas, att även du känner dig lite lugnare.
    Mamma sa, att moa verkade vara en riktig gladskit. ..

Ut o äta i mellandagarna är jag med på, nu före jul blir nog tajt fast det är ju den 20e på torsdag.... *pik* Jag kan nog då iaf!

Cornelia har sovit hela natten i 2 dagar nu och vaknar efter halv 7. Igår fick vi väcka upp henne till o med. hoppas det håller i sig tills i helgen!

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Har inte hunnit få kjolen av mamma än.

♥♥Cornelia 060420♥♥
Svar på tråden Mina goa vänner!