Mina goa vänner!
Hej hopp.... jobbar inatt.... 7 kvar
Någon som vet om man får ta VAB när man har tagit på sig extra? Det måste man väl få?
Hej hopp.... jobbar inatt.... 7 kvar
Någon som vet om man får ta VAB när man har tagit på sig extra? Det måste man väl få?
Nejdå men förra veckan när han var sjuk skulle jag ha jobbat på kvällspatrullen... Det är ju hur som helst inkomstbortfall....
Lycka till imorgon Sara!
Tänkte svara sig lite snabbt Sara... Va roligt att det känns bättre efter att ha varit där! Det är ju helt fantastiska lokaler. Är supernöjd med avdelningen och fröknarna men som sagt jättetråkigt att Erik ska byra avdelning. Inskolningssättet tycker jag också var jättebra. Det blir ju ändå lite individuellt för vissa kanske man kan lämna redan andra dagen medan vissa kanske vill ha mamma hos sig några dagar innan man törs släppa taget. Även föräldern i fråga får ju en mjukstart och det borde ju passa dig
Vet faktiskt inte hur ofta Melinda är där.
Jag tror också Moa kommer stormtrivas! Såg du mitt troll där idag då?
Lekhjälmen köpte vi på Maxi men dom finns lite överallt bla Barnens Hus....
Krya på dig Agneta!
Annica: Ska försöka! Menar du innan helgen eller går det bra även då?
Mums! Det såg onekligen gott ut! Kanske dags för en "äta ute-träff"?
Sara: Vi försöööööker verkligen uppfostra honom till en trevlig och social liten person
Okej Annica, fixar vi att bära ut den vi två tror du?
Inboxa mig ditt kontonummer så jag kan sätta in pengarna i alla fall...
Din stackare Agneta
NU är verkligen inget läge för magsjuka! Ja det ska vara att man hinner bli frisk innan jul då.
VA? Brukar Moa bli smutsig efter bara en dag?
Agneta: Det ska du absolut inte ha! Sånt där kan man aldrig veta i förväg! Det kanske till och med är någon av oss som bar på smittan.
Jag skulle tycka det av mysigt att gå ut och äta utan barn fast med grabbarna, eller? Mellandagarna?
Anna: Läste i din tråd att du fått feedback från Sjukvårdsrådgivningen. Annars har jag ingen aning, brustet blodkärl låter tråligt om det vara var en engångsföreteelse.... Har hon varit hård i magen och fått ta i mycket?
Jag vet inte vilken dag, vi får kanske göra en lista och se vad som passar bäst för alla men jag hade tänkt kanske torsdag?
Eller så tar vi det efter nyår, det är kanske nog mycket nu innan dess? ![]()