• Liloot

Mina goa vänner!

God morgon

Gud vilken lyx. Thea sov till halv elva, utan att vakna och äta välling Jag är helt utvilad, nästan för utvilad så man blir seg istället

Sara: Jobbigt med en sån natt... men jag tror som Annika att det kommer bli mycket bättre när hon börjar dagis!

Linda: Jag hade jättegärna följt med!! Men har lovat att skjutsa syrran nu halv tolv till ersboda, sen ska jag vara på face halv fyra och laga en nagel... (jaa, jag vet det låter rååådivigt )

Annika (och Linda) (och alla andra som vill): Vi kanske ska ta Leos lekland imorgon eftermiddag efter barnen sovit? Då hinner jag hämta Thea och komma dit! Dte hade ju varit kul!

Vilken bok är först i Stieg Larsson triologin?

Thea 060514
  • Liloot
    Sara: Håller med dom andra, tycker inte att Moa är sen med allt! Hon är ju jätteduktig! *Kram*

Annika: Typ vid halv tre/tre tiden. Vet inte när dom stänger på fredagar?

Nu ska vi ner på stan och shoppa lite innan jag ska fixa min nagel
    Thea 060514
  • Liloot

Hallå!

Har varit på stan typ hela dagen... det blev faktiskt långtråkigt till slut Trodde aldrig att jag skulle säga det

Var ju och fixade en nagel som gått sönder, och tror ni inte på faan att jag slår sönder en annan precis när jag kommer hem?!?! Skrikandes Suck. Tror inte jag orkar göra om naglarna sen faktiskt, det är ju såå mycket jobb med att hålla dom snygga.

Här har det också ätits nyttigt idag, åt omelett med keso till middag och CK til lfrukost och lunch.

Annika; hur gör du tonfiskröran? Något recept? Älskar ju tonfisk så det lät som nånting för mig! Heja på med GI:andet

Camilla: Skickar lite pepp till dig! Du är såååååååå duktig som slutat röka ju!

Thea 060514
  • Liloot
    Sara: jag skulle nog ta den större storleken... dom går ju att vika upp... men det  beror ju iofs på hur stora dom är i storlekarna. Thea har 86/92 på sin tror jag (köpt på Maxi btw. Kanon, har du kollar där?) och den är rätt stor ändå...

Annika och Linda: SMS:a mig imorgon om det blir något, kanske bara en lekträff hemma hos nån om det inte blir Leos lekland?
    Thea 060514
  • Liloot

Va duktiga alla barn är på att prata! Thea säger mest en-ords-meningar. Ibland händer det att hon sätter ihop två ord. Men aldrig mer än så.

Thea är också jätteduktig att gå på pottan. Minns knappt sist jag bytta en bajsblöja Hon säger i princip alltid till innan bajs men sällan vid kiss. Men det får bli träning till sommaren för oss också, då hon kan gå i trosor å så utomhus.

Jag har varit på Wilma flera gånger och fått massage, underbart skönt är det. Och dom är väldigt proffsiga och service-minded där tycker jag!

Ikväll ska jag till Mona och käka och spela spel. Dom skulle dricka lite vin, men jag tror jag tar bilen så jag tar mig hem sen, det är ju så förbaskat dyrt att åka taxi och jobbigt/tråkigt att åka buss. Men ingen utgång ikväll utan en vanlig tjejkväll bara Ska bli kul, blir nog en del Buzz kan jag tänka mig

Thea 060514
  • Liloot

hmm, blev ett väldigt EGO inlägg det där Hoppas ni har det bra i helgen iaf! Puss!

Köpte förresten en triss lott idag, vann först 50 kr, tog två nya, sen vann jag 75 kr på en av dom och tog tre nya. Så nu ska jag gå å skrapa dom tre. Tjing!

Thea 060514
  • Liloot

blää. Ingen vinst. Typsikt, skulle ha tagit pengar istället Bättre lycka nästa gång!

Thea 060514
  • Liloot

Stackars Alice Krya på sig kram!

Lycka till idag Sara, och framför allt imorgon!

Annika: Heja! va duktig du är!!

Sofia: Mysigt med kisse!! Såklart han saknar sina syskon... men det brukar ju gå över ganska fort. Jag är faktiskt också lite sugen på att skaffa katt igen... men jag vet inte. Dom är ju så sura här på området om man har katterna ute, och att ha en innekatt känns inte lika kul.

Idag är det jobb, börjar om en halvtimme. Sitter på johans jobb och slösurfar.

Jag och syrran skulle fara till tatueringssnubben idag och prata lite med han om han har lite förslag och så, men det va stängt idag. Trist. Syrran ska ju också göra en tatuering, så vi tänkte gå samtidigt.

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot

Agneta: Finns det apotek på umedalen? Eller har du varit hurtig och gått hela vägen in till stan?
    Herregud, är det bara åtta veckor kvar att jobba för dig. Shit va fort det går. Har du fått beviljad HP? Vilken vecka är du i nu?

Annika: Det är ju helt sinnesjukt. Inte kan dom väl tvinga dig att flytta/veckopendla när man har ett litet barn?!!? Eller? Dom som bestämt dom nya reglerna kan ju inte ha mycket till hjärta.

Camilla: Shoppa presentkort är riktigt naaaajs!

Sara: Lycka till idag!! Hoppas att du får ett bra intryck av klassen!

Annica: Bild finns i mitt galleri på tatueringen jag ska göra.

Idag va jag och syrran in till tatueraren igen, och jag bestämde mig för att göra bilden jag visade tidigare. Så frågade jag när det fanns nån tid ledig, och han sa att han hade en tid på torsdag Shit, jag trodde det skulle vara nån månads väntetid iaf. Men jag bokade den tiden, lika bra att göra det nu medan jag har modet

Thea har just somnat... så vi får se hur det går att få henne att sova ikväll...

• Liloot

Annika: Shit, dom är verkligen hårda alltså... hoppas du får jobbet i umeå!! Är det fler av dom som fick sluta samtidigt som dig som kommer söka det jobbet också tror du?
    Haha, ja, jag försöker intala mig det jag med, att jag har ju faktiskt fött barn, så en tatuering borde jag ju klara av

Agneta: Va mysigt med sparkar

Har ni några förslag på hur man kan göra om tatueringen?

section_zodiac_taurus.gif
    Funderar på om man ska ta bort "öronen"...? Har ni några förlsag?

Svar på tråden Mina goa vänner!