Mina goa vänner!
Annika: Fina bilder
Annika: Fina bilder
Åhh vad Tindra var svårsövd ikväll. kanske för att hon somnade i bilen på väg hem från farmor och farfar. Och ändå hade vi gett henne välling och tagit på henne pyjamasen där så vi bara kunde ta av henne overallen och lägga henne. Nä, vi fick kämpa i över en timme med henne. men nu sover hon iallafall.
Är väldigt sugen på att köpa hyllan från ikea. En sån som Vinga har, med 8 hyllor. Hittade en expedit hylla på ikea som kostade 479, antar att det är den hon har.
Annika: Har bara ätit på garaget en gång, hamburgerlunch, men det var gott iallafall. Väldigt populärt. Är i princip fullt på vardagarn vid lunchtid. Så populärt är det. Har varit så hela hösten iallafall. Vet det för jag och Tindra brukar gå promenad förbi där rätt ofta.
Anna: Vad synd att inte bordet var vad ni hade tänkt.
Camilla: Ja,visst var hon gullig? Verkade aldrig vilja sluta krama er. Blev rätt impad av Vinga att hon inte blev sotis.
Hej
Nu har jag precis fått i mig lite lunch, men ska strax iväg igen och köpa kattmat. Måste ända bort till Röbäck för den där maten.
Imorse var jag på käkgymet, det gick bra, men käken är rätt öm, eller musklerna rättare sagt.
Sara:Vad roligt att förskolan verkar bra. Och vad skönt att det verkar lösa sig med fk.
Camilla: Garaget är en kvarterskrog på umedalen. Dom har grillad mat där. Supergott.
Men oj Agneta. Lät ju inte trevligt. Hoppas du slipper kräkas nåt mer. Skickar en kram på avstånd.
Jag ska snart börja laga mat. Har lite ont i huvudet, hoppas det ger med sig med lite mat i magen. Vill ju kunna fara på pilates ikväll.
Sofia: Har du tid att hämta cyckeln i veckan?
Camilla: tror det mest är kött, men det finns säkert nåt vegitariskt oxå. http://www.garagetbbq.se/
Är pilates en timme?
Nu ska jag gå och bada mitt lillgull innan bollibompa.
Har precis fått i mig lite mat efter pilatestränigen. Rätt jobbigt för magen.
Sofia: Vi klarar absolut av att bära ut cyckeln, vi är ju båda starka, eller hur?!
Angående strumbyxe pratet så är det samma här, att Tindra har mycket mindre storlek på dom än dom vanliga byxorna. 74/80 har hon som sitter perfekt. Men det beror oxå på vart man köper dom. Så extrem stor skillnad det är på dom olika affärerna.
Låter trevligt att äta på garaget, nära för mig. He he. Men jobbar på mellandagarna.
Åter till cityakuten
Sofia: Tänkte inboxa dig mitt kontonummer, men det är nåt konstigt med min inbox. kan du skicka ett medelande åt mig, så kan jag se om det går då.
Idag har jag gjort det fint i Tindras rum. jag har storstädat och möblerat om. Tycker det blev riktigt bra. Hoppas att Tindra tycker om det oxå.
Håller på och baka oxå. har precis gjort coccostoppar och i em ska jag göra pepparkakor. Får se om Tindra är på humör och hjälpa till.
Camilla: Pilates var väldigt intresssant. Det tog rejält på magen. Trodde det skulle vara mer likt yoga, men det var det ju inte.Bra träning för hållningen och jag kan säga att jag har nog världens sämsta hållning. Lite svårt med andningen, men sånt lär man sig säkert. Mitt träningskort går ut sista december, så jag hinner nog inte gå på nåt fler pass. Men vill absolut prova det igen.
Ska hämta Tindra om en timme, så jag ska ta och städa undan efter bakningen och städningen nu.