Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Hej hej, har ni fullt upp ikväll?

HURRA! Hon har beviljat min ledighet lördag och söndag natt Blev lite orolig där ett tag....

Annica: Visst hade du varit på intervju på Marielund? Dom ringde mig idag och ville boka intervju men jag tackade såklart nej. Dom kanske fortfarande håller på med intervjuer och det kanske bara är så att dom inte hunnit bestämma sig än menar jag. *konstig mening*

Älskade unge!

Haha min strategi är nog titeln Undersköterska. Det verkar vara brist just nu....

Så skönt att vara klar! Nästa år ska vi sätta en låååååg gräns på julklappsinköpen! Blir alltid mer än vad man tänkt sig.

Jag undrar hur länge vår gran får stå... Vickevire tycker den är väldigt intressant och det är ju fenomenalt kul när mamma och pappa blir arga för att han sliter i den, låtsas såga på den och kastar iväg kulorna... Fundersam

Älskade unge!

Tänkte du på min ledighet? Inget speciellt, syrran med familj kommer upp på lördag och det alltid massa man vill fixa med innan för att inte tala om allt mys man vill ha

Älskade unge!

Annica: Jag jag hade sökt jobbet! Jag skulle se det som positivt eftersom dom inte verkar ha anställt färdigt! Om jag var du skulle jag ringa och höra hur det går med din ansökan och visa att du gärna vill jobba! Vad gäller brist på undersköterskor så måste du ju tänka att jag har några års erfarenhet och det är ju en fördel när man söker jobb. Det har säkert inget med din kompetens att göra! *kram*

Älskade unge!

Haha Anna hur kan han!???!!

Älskade unge!

Har ni förresten sett att det är IDOL på lördag?

Älskade unge!

Sängen för mig med.... nattinatt.

Älskade unge!

Usch och fy Sara! Tur det gick bra.

Har träffat nya chefen och hon verkar riktigt vettig! Kul.

Ska hämta Vicke nu och så hälsar vi på farmor en stund för hon hade köpt nå kläder till Viktor!

Älskade unge!

Oj vad lite det skrivs här!

Kul Sussie!

Idag har vi varit och lämnad bakverk och julklapp till dagispersonalen. Viktor ska på dagis imorgon men jag tänkte att då kanske inte alla fröknar är där... Sedan har vi varit på Ersboda en sväng och när vi var där blev det lunchdags så vi köpte en hamburgare på DriveIn och Viktor tyckte det va såååå spännande Dom begär inte mycket!

Ikväll är det lilla julafton hos farmor och sedan personalmöte....

Linda? Lever du?

Älskade unge!

Sara: Finns det en sån grej?!! Jag brukar alltid slita dom mitt i tu så det där lät som en grej för mig Bingolotter måste man kanske köpa nu innan alla tar slut!

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!