Mina goa vänner!
Alltså, inte "hornen". utan dom små grejerna som är under.
Alltså, inte "hornen". utan dom små grejerna som är under.
Annika: Du som kan lite om PS, du kanske skulle kunna sudda bort "öronen" så jag får se hur det ser ut. Eller är det svårt?
Hej på er!
Idag är den stora dagen
Det kommer nog gå bra.
Thea är skitgrinig. Suck.
Klockan tolv! Så det är nära nu!! Johans brorsa kommer hit och ska vara barnvakt till Thea. Hon har just somnat, så det borde inte vara så svår barnsittning idag
Alltså, jag fattar inte hur mycket sömn min donna ska behöva??! Hon sover minst 15-16 timmar/dygn, ofta mer. Ändå somnar hon problemfritt vid halv åtta. Så det borde ju bara vara att tacka och ta emot, men det känns konstigt när hon är så pass "stor". Hur många timmar per dygn sover era guldklimpar?
Mums Sussie! Nu blev jag hungrig
Nu är det gjort
Blev väldigt bra!! Ska lägga in bild så snart Thea låter mig. Det gjorde ont, men inte så ont som jag föreställt mig.
Annika: Va surt
Du kan inte ta nåt jobb på kvällspatrullen tills vidare och avvakta då? Men det är klart, man vill ju jobba med det som man utbildat sig till! Jag håller alla tummar och tår för det där kommunjobbet!
Våran minneskort läsare är trasig
Så jag får inte in nån bild på tatueringen ikväll... kanske hinner ordna det på johans jobb imorgon. Sorry.
Tatueringen blev större än jag hade tänkt från början, men det kanske bara är ovant
Tatueraren tyckte iaf att den skulle vara den här storleken för att inte bli för mesig ![]()
Annika: Den sitter längst upp på ryggen/längst ner i nacken.
Sara: Ja, alltså det gjorde ont, men inte "grina-ont". Svårt att förklara, men absolut inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Trodde att jag skulle hoppa högt och skrika när han satte dit nålen.
Agneta: Då får du många personnummer på dig
Med ditt eget på ryggen tänkte jag. Du har den på ryggen, och på armen, vars sitter den tredje?
Jag tror att nästa tatuering för mig blir antingen "Thea" eller "T"... men inte precis just nu, nångång framöver ![]()
Camilla: ååh, va gulligt. Längtar tills Thea börjar säga att hon älskar mig
Sofia: Wiho, va kul att det känns bra på dagen!!!
Gillar också Zara! Mycket fina kläder! Då får vi ta en shopping dag i Ö-vik nångång allihopa tycker jag ![]()
Nu ska jag lägga mig i sängen och se nya serien på fyran. Californication med David Duchovny (eller vad han nu heter, han från Arkiv X)
Puss och godnatt!
Hittade en annan USB kabel så här är några bilder
Jag hoppas att jag står lite snett på den här bilden, för det ser ut som att den sitter snett
Men det kollade han flera gånger innan vi började, så jag är nog bara lite sne på bilden
Det återstår att se när jag tar bort plastfilmen imorgon.
En bild från själva tillverkningen ![]()