Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Haha ja han är cool, han brukade referera våra matcher förut Han har ju en röst man lätt kan bli less på

Älskade unge!

Lycka till Camilla!

Hur gick det för dig Annica idag förresten? Att ringa menar jag...

Älskade unge!

Jag fick 395:- jihooo Fundersam

Vi måste skaffa en katt! Någon som vet av?

Älskade unge!
    Vi har nå lösa katten som springer här i ladugården och vi tänkte ju skaffa katt i sommar men är som sugen redan nu!
    Älskade unge!

Lyckost! Vi har ju bara jobbat för kommunen 1 månad så det blev inte så mycket för oss.... synd, det hade suttit fint!

Det brukar krylla av katter men aldrig när man vill ha en

Älskade unge!

Hej hej! Idag har jag sovit läääänge för inatt ska jag jobba sedan är jag leeeeedig!

Tack för tipsen Sussie! Det vi söker är helst en svart eller grå katt med ev lite vita inslag. Ja det var synd att vi hamnade lite emellan där på lönen men vi har inte fått veta vad vi får för lönehöjning så det är ju spännande! Har hört att undersköterskor överlag fått jäkligt bra! Kul!

Ser ut som det blir några kronor över den här månaden också efter att räkningarna är betalda, alltid en lika skön känsla....

Annica: Är du hemma idag? Tänkte hämta cykeln i så fall!

Ikväll är det lilla julafton med några kompisar. Blir ju en kortis för mig eftersom jag jobbar men mysigt ändå. Alltid kul och "visa upp" lilltrollet också för dom som ser honom så sällan...

Hoppas jag får min kartong med CK idag! Beställde i förrgår så den borde komma!

Älskade unge!

Skönt att Conne är bättre!

Älskade unge!

Haha ja det var en bra bensinräkning Våran va på 3500:-! Ja det var verkligen tufft under föräldraledighetstiden... *huvva*

Jo jag håller på med Ck på mitt egna lilla sätt

Älskade unge!

GOD JUL på er alla som flyr fältet nu!

Jobbar inatt sedan är jag ledig tills onsdag efter nyår!

Är det någon som ska ut på Annandagen?

-3 kg hittills, jihoo! Riktigt kul att komma i massa kläder! Nu gäller det bara att fortsätta i den här stilen!

Annica: Ev. kanske vi hinner hämta den imorgon em, när var det du slutade?

Älskade unge!

Hej hopp och GOD JUL i förskott!

Idag har jag sovit typ hela dagen Började med illamående och kräkning imorse sedan trodde jag att jag hade magsjuka men på eftermiddagen kollade jag febern och då var det närmare 40... Hoppas verkligen det känns lite bättre imorgon så man kan fira lite ändå.

Sara: Vad snällt med julklappen från Sagolika! Roligt att Moa gillade sin också

Annica: Ja det är inte så kul med barn som sover dåligt. Allt är ju en vanesak, det är säkert jättejobbigt för er som är vana att hon alltid sover i sin egen säng. Jag tror Viktor har sovit i sin egen säng till morgonen 2 ggr i hela sitt liv, oftast kommer han till oss vid 23-24 tiden... med det INTE sagt att det skulle vara mindre jobbigt för er!

Nu går jag i säng! Nattinatt!

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!