• mysia

Mina goa vänner!

Emeraldy skrev 2007-12-19 09:58:11 följande:
    Annica:I januari kommer den här nya FL-versionen gälla så det är väl lika bra att vänja sig, tänkte jag I dagsläget spelar det nog ingen roll vilken av sidorna du är inne på.
    Tack, då vet jag. ja,men då är det lika bra att vara på den nya versionen redan nu. Annorlunda med bildgalleriet. har du märkt det?Tyckte det blev bättre.

Ska på julfest med jobbet ikväll. Ska bli trevligt. Har egentid nu några timmar. Är sugen på att fara och shoppa, men jag vet inte. Känns jobbigt att åka iväg oxå. Lat och hängig känner jag mig. Fast att shoppa är så kul.
    Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Agneta: Nä,vad tråkigt. Håller tummarna att ni är friska allihopa under julen.

Vart ska alla fira jul förresten? Vi ska till min moster i Vännäsby. Vi far dit mitt på dagen på julafton och ska sova över där. Ska även hälsa på min mormor som bor på ett äldreboende i Vännäs.

• mysia

Agneta: Vad skönt att ni har nån ni kan lämna Alice hos. P:s föräldrar ska hämta Tindra på juldagen och köra upp henne till Vilhelmina. För både jag och p jobbar hela nästa vecka. Men sen är jag ledig en hel vecka och då ska jag och Tindra vara där uppe. P måste hem på nyårsdagen för han ska jobba.

• mysia

Tittar tvärt in.

Annika: Vi vill gärna köpa en par tossor i storlek 20. Visst var det morsvarande 22? i Mörkbrunt.

Bra annars här. Rätt trött bara för att Tindra sovit så dåligt hela veckan. Ska på jobbet om en timme.

Sofia: Såg ditt inlägg försent. Synd ananrs var jag hemma hela dagen.

• mysia

Syns mitt senaste inlägg? För det gör det inte för mig. Ser bara Moa. fast söt är hon. God jul själv Sara

• mysia
    Tuttie skrev 2007-12-21 15:23:01 följande:
    vad konstigt det vart.....
    ja,eller hur. Skulle säga åt Annika att köpa tossorna i storlek 20, mörkbruna. men hon hinner inte se det nu. Suck. Får messa henne
  • mysia

Nån som har Annikas mobilnummer? Har ett nummer, men det står på Andreas, så jag vet inte om dom delar mobil eller vad?

• mysia
    Pingulina skrev 2007-12-21 15:38:14 följande:
    Lugn Annica, vi har ju dator i Finland också
    Ha ha.ok. phhu. messade just dig iallafall, vet inte om det var ditt nummer eller inte.

God jul alla. Nu ska jag äta innan jag far på jobbet.
  • mysia

Åker snart till jobbet. Suck, är så trött. Ha en trevlig helg allihopa.

Svar på tråden Mina goa vänner!